Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A játékgyártók, hogyan fogják...

A játékgyártók, hogyan fogják a termékeiket reklámozni?

Figyelt kérdés
"Szintén tilos olyan reklám sugárzása, amely kiskorúakat szólít fel valamely áru megvásárlására vagy szolgáltatás igénybevételére, illetve amely arra biztatja a kiskorúakat, hogy beszéljék rá szüleiket a vásárlásra."
2010. dec. 23. 00:54
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
92%
megvalósíthatalan
2010. dec. 23. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
43%
Ez már rég kellett volna. Pusztuljanak ki az előző kormányok.
2010. dec. 23. 01:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
41%

Na erre tudok mondani egy konkrét példát.

Az unokatestvérem 8 éves éppen velük vásároltunk mert összefutottam velük és a gyerek nem hagyta békén a szülőt ,hogy vegyen meg egy játékot amit látott a TV-ben.

A játék 1100 ft volt az értéke megközelítőleg olyan 250-300 ft. Én és az apa is mondtam a gyereknek ,hogy felesleges ,dehát milyen a gyerek rögtön bevágja a hisztériát. A TV irtózatos hatással tud lenni a gyerekekre amit egyáltalán nem tartok jónak.

Szóval egyértelműen helyeslem a törvény ezen pontját.

19/F

2010. dec. 23. 01:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
64%
Én is támogatom. A gyerekeket ne akarják manipulálni, elég undorító dolog. Majd a szülei eldöntik, hogy mi a jó a gyereknek, nem kell őt befolyásolni. Egy felnőtt átlát a a kamu reklámokon, egy gyerek viszont nem.
2010. dec. 23. 01:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
68%

19/f


Én pont tegnap töltöttem be a 19/f-et, és jobb ha tudod, hogy a gyerekkori hiszti a NEVELÉS-en múlik, nem azon, hogy mit néz a gyerek. Hozzáteszem, az nem nevelés, hogy reggel a szülő leülteti a Karton Netvörk elé a gyereket, mert tudja, hogy még akkor is ott fog ülni, amikor megjön a munkából.


Én sosem hisztiztem, mert velem nyíltak és őszinték voltak a szüleim kiskoromban, és tisztában voltam azzal, hogy OKA van annak, hogy nem kapok meg valamit. És ennek bizony meg lett az eredménye(más téma).


A kérdésre visszatérve: Nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy ezt mégis hogy a jófrancban akarják betartatni, illetve mik lesznek a következményei ennek. Gondolok itt a Lego és más gyerekeknek kitalált készségfejlesztő termékekre. Mert nem ám csak a barbie-t meg a G.I. Joe-t lehet eladni a gyereknek, az értelmesebb páréves ugyanúgy örül egy ilyennek, és még tanul is (ez meg személyes tapasztalat).


És amit nem lehet reklámban sugározni, annak a gyártója korlátozza a termelést, vagy fogja a cókmókját és simán lelép az országból? Csak mert ők sem elhanyagolható %-ban járulnak hozzá az ország GDP-jéhez (közgazdaságot tanulok).

2010. dec. 23. 01:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
75%

Az a helyzet kedves előző ,hogy el sem hinném ,hogy közgázt tanulsz ha nem írod oda.

Ugyanis egy jó szülő akkor is megvesz egy készségfejlesztő játékot a gyermekének ,ha a "Karton networkön" nem erőltetik azt a gyereke fejébe.

Amúgy meg ez nem közgazdasági ,hanem többnyire társadalom illetve neveléspszichológiai kérdés. Arról van itt konkrétan szó ,hogy a gyerekekbe nem kell 4 éves koruktól azt nevelni ,hogy mindent meg kell venni amit a televízióban látnak.

2010. dec. 23. 01:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
72%

Nemigazán értem az ok-okozati összefüggést a válaszod első felében. Az első mondatból hogyan következik az "Ugyanissal" kezdődő mondat?


Mindegy is, mert a másik felével egyetértek, mivel én is ezt próbáltam megfogalmazni. Egyébként meg az eredeti kérdés következményei igenis közgazdasági kérdéseket vetnek fel. De én nem erről akarok írni, hanem pontosan az általad említett neveléspszichológiáról.


Véleményem szerint nem 4, hanem már 2 éves kortól azt kell nevelni a gyerekbe, hogy anyu és apu nem veszi meg azt a 45 dekányi jól megformázott szépre festett műanyagkupacot, hanem majd az egyetemre, autóra, házra, ruhára, egyébre kell az a pénz. Aki nem volt elkényeztetve gyerekkorában, és/vagy felnőttkorára megtanulta a fontossági sorrendet és a "helyes" (mert ugye ki dönti el, hogy mi helye) értékrendet, akkor képes megnevelni a gyerekét. És ott tévednek a legtöbben, hogy azt hiszik, attól lesznek jó szülők, ha mindent megvesznek, amit a csemete kíván. Szerintem ezzel a hozzáállással inkább csak ártani lehet a gyereknek, és hátráltatni a fejlődésben.

2010. dec. 23. 02:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
48%
Ez már eddig is így volt, nem újdonság. Annyi a lényege, hogy ne mondják ki a reklámban, hogy vedd meg, csak utaljanak arra, milyen jó annak, aki hazsnálja a terméket.
2010. dec. 23. 03:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
33%

Uccsó!

Nálad a pont!

Meg nem árt néhány munkanélküli, akik játékgyárakban, játékgyárak beszállítóinál dolgoznak. Utálom ezt a sok szorgos embert:)

Gyerekkoromban a LEGO nagy valami volt, de soha nem volt pénzünk rá. Anyám elintézte ennyivel: kisfiam nincs pénzem. De sok tök3etlen szülő van ma istenem.......

"Z"

2010. dec. 23. 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
82%

A közgazdásznak van igaza! Nem kell elkényeztetni a gyereket,nem kell órákra a TV elé ültetni,akkor nem fog követelőzni!

Belehet tiltani a reklámokat (minden más reklámot is),de mi értelme lenne,ha a szülő magával viszi olyan üzletbe,ahol játékok is vannak? Lehet,hogy nem a reklámban látott játékot követeli majd,de valamit igen!

Ami a készségfejlesztőnek hirdetett játékokat illeti, a legtöbbjük csak a felnőttek manipulálására jó! A gyerek készségei nem a beszélő kütyüktől fejlődnek,hanem attól,amire önmaguktól rájönnek. Márha a szülő hagyja érvényesülni a gyerek kreativitását!

2010. dec. 23. 06:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!