Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Ki vezesse az országot? Mert...

Ki vezesse az országot? Mert ugye fidesz az fúj

Figyelt kérdés

mert nincs igazán váltó pártja a fidesznek

vissza sírjátok az mszp t, gyurcsányt? vagy mi.. mert lehet sírni.. de akkor miért küldtétek el? ja hogy akkor az volt hogy jöhet bármi csak az mszp takarodjon

most meg takarodjon a fidesz is már de akkor ki jöjjön?


szóval kérdem én ki vezesse az országot ha nem a fidesz


2010. dec. 22. 00:45
1 2 3 4
 11/36 anonim ***** válasza:
29%

"amúgy mi az a halott ideológia?"


Nemzeti radikalizmus, nacionalizmus.


Az emberek jóléte helyett az országimázs és egyéb nacionalista külsőségek "jólétének" előtérbe helyezése.


Olyan, minthogy egy kutyát szörnyű életkörülmények között tartanál, és mindenféle beteges kezelésre vinnél el, csak azért, hogy a kutyaszépségversenyt mesterségesen gerjesztett jó kinézete miatt megnyerje.

2010. dec. 22. 01:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/36 A kérdező kommentje:

"Nemzeti radikalizmus, nacionalizmus.


Az emberek jóléte helyett az országimázs és egyéb nacionalista külsőségek "jólétének" előtérbe helyezése. "


azt hiszem értelek nagyjából mit akarsz mondani legalábbis a te szemszögedből


de a haza szeretet miért lenne elavult dolog

tudod hol a legnagyobb a haza iránti szeretet?

pont az USÁ ban

a hazafiság stb


még Oroszországba (ahol korábban ezt azért másképp értelmezték ugye a SZU ban)

szóval ott is a nacionalizmus olyan elemi szinten van jelen hogy ami itt van az semmi


szóval nacionalizmus mindenhol meg van sőt nem hogy időt múlt inkább erősödni látszik

nem így gondolod?


hogy a jobbikot nem az emberek jóléte érdekli azért ezen is lehetne vitázni

de ebbe ne menjünk bele mert még a végén rám kened hogy párt katona vagyok


most csak ha így nagy általánosságba beszélünk azt kell hogy mondjam a nacionalizmus inkább visszatérő ideológia mint letűnt

2010. dec. 22. 01:26
 13/36 anonim ***** válasza:
60%

"szóval nacionalizmus mindenhol meg van sőt nem hogy időt múlt inkább erősödni látszik

nem így gondolod?"


Nem. Az USÁ-ban a "nacionalizmus" beszűkül a republikánus gyűlésekre és a jobboldali mélykeresztény (legtöbbször alabamai farmokon élő, világtól elzárt) pártkatonákra.


Olvass bele valamilyen általános USA-beli aktuálpolitikával foglalkozó twitteres beszédfolyamba, és hamar rájössz, hogy a legtöbb hozzászóló átlagamerikai a republikánus, jobbos és mélykeresztény emberek véleményeit csípős feketehumorral és nagyon is felvilágosult írásokkal kommenteli. Sőt egy csomó USA-beli ember Európába szeretne költözni, mert tetszik nekik az itteni modernség, tolerancia és tudománytisztelet.


Nyugat-Európa jelenleg társadalmilag sokkal fejlettebb hely, mint az USA. Itt a "nacionalizmus" inkább hagyománytiszteletre, régi ünnepek megtartására korlátozódik, a valódi nacionalizmust csak a radikális fiatalság képviseli, de ők nagyon kevesen vannak, vallási ága pedig szinte abszolút nincsen az európai nacionalizmusnak.

2010. dec. 22. 01:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/36 anonim ***** válasza:
66%

01:33


"Olvass bele valamilyen általános USA-beli aktuálpolitikával foglalkozó twitteres beszédfolyamba"


Te sokat érthetsz a világból, ha azt hiszed, hogy a twitterek híven reprezentálják egy ország közvéleményét :))))


Kb. mintha azt mondanád, hogy a gyk mutatja a mindenkori magyar közvélemény álláspontját.

2010. dec. 22. 01:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/36 A kérdező kommentje:

"Nem. Az USÁ-ban a "nacionalizmus" beszűkül a republikánus gyűlésekre és a jobboldali mélykeresztény (legtöbbször alabamai farmokon élő, világtól elzárt) pártkatonákra.


Olvass bele valamilyen általános USA-beli aktuálpolitikával foglalkozó twitteres beszédfolyamba, és hamar rájössz, hogy a legtöbb hozzászóló átlagamerikai a republikánus, jobbos és mélykeresztény emberek véleményeit csípős feketehumorral és nagyon is felvilágosult írásokkal kommenteli. Sőt egy csomó USA-beli ember Európába szeretne költözni, mert tetszik nekik az itteni modernség, tolerancia és tudománytisztelet.


Nyugat-Európa jelenleg társadalmilag sokkal fejlettebb hely, mint az USA. Itt a "nacionalizmus" inkább hagyománytiszteletre, régi ünnepek megtartására korlátozódik, a valódi nacionalizmust csak a radikális fiatalság képviseli, de ők nagyon kevesen vannak, vallási ága pedig szinte abszolút nincsen az európai nacionalizmusnak."


viccelsz?

1 USA béli embernek 2 dolog a legfontosabb a szabadsága és a hazája

az amerikai zászló nem véletlen annyi házon ki van tűzve

legyen republikánus vagy demokrata kormány ez a két dolog állandó

volt szerencsém járni ott, kicsit ismerkedni a kultúrával

és ez a kettő ez 7 szentség hogy meg van bennük

twitter?

linkelhetnél nekem 1-2 ilyen beszéd folyamot ahol 1 amerikai 1 rósz szót is mondana hazájáról

2010. dec. 22. 01:44
 16/36 A kérdező kommentje:

"Te sokat érthetsz a világból, ha azt hiszed, hogy a twitterek híven reprezentálják egy ország közvéleményét :))))


Kb. mintha azt mondanád, hogy a gyk mutatja a mindenkori magyar közvélemény álláspontját."


hát kb

igaz ezt nem akartam így kimondani :P

2010. dec. 22. 01:45
 17/36 anonim ***** válasza:
14%

SÓLYOM LÁSZLÓ, ha elvállalja. Ő az, akit az ország mindkét fele elfogad, tisztességes, józan és szakmai figura. Benne megbíznék.

De tudok nála sokkal jobbakat is, csak őket megkövezné az ország 2/3-a.

BOKROS LAJOS. Ha valaki ért a gazdasághoz, főleg a válsággazdaságtanhoz, akkor az ő. Tisztesség dolgában pedig csak annyit, hogy ő volt az a politikus, aki nem népszerű, de igazán eredményes intézkedéseket hozott. A Medgyessy, a Gyurcsány és az Orbán osztogatott, és nézzétek, mi történt. Egy darabig marha jó volt, most meg elúszott a házunk, autónk, mindenünk, még a demokráciánk is. A bokros-csomag után mi jött? Az imádott négy év Orbán alatt. Volt miből osztogatni. A Horn Gyuszi a segge alá tolt egy teli kincstárat, és egy dübörgő gazdaságot. Mert dübörgött. A Gyuszi, lehet, hogy mocskos funkci volt, de jól kormányzott. Miniszterelnökként eredményes és demokrata volt, demokratább és eredményesebb, mint bármelyik utódja. Igen cinikus, hogy egy volt ÁVO-s volt a legkülönb közülük. De amit Gyuszi félretett, azt a Viki zsebre rakta, a Petya meg eltapsolta, a Fletó meg jól elkrta.

GLATZ FERENC. A baj csak az, hogy mivel nem Fideszes, kommunista.

SZINTE BÁRKI jobb lenne, mint viktorék. Akik így beletörlik a lábukat a demokráciánkba, azok nem bársony, hanem villamosszéket érdemelnek. Ami itt megy, az már nem korrupció, hanem nyílt rablás. Nem hazugság, hanem cenzúra. Nem önzés, hanem diktatúra. Ami most megy, az már tényleg a vég. Van Magyarországon egy generáció, aki demokráciában, jogállamban nevelkedett. De úgy néz ki, hogy több nem lesz. Ha ez az alkotmány átmegy, már mindegy, ki jön. Ha ez az alkotmány átmegy, bárki is jut hatalomra, szörnyeteg lesz, mert teljhatalma lesz. Az Orkán éppen most készül lehúzni a demokráciánkat a klotyón. Még ő dicsekszik azzal, hogy kikergette a komcsikat! Ja, ha ő nincs, csak Magyarország maradt volna Szovjet fennhatóság alatt. Románia, Ukrajna, Bulgária, mind felszabadult volna, még a Szovjetunió is szétesett volna, de Magyarország akkor is komcsi, szovjet fennhatóságú ország maradt volna, ha nincs Orbán Viktor. Önjelölt megmentője a magyarnak. Aki még mindig hisz benne, az agyhalott. Na most kéne az utcára menni. De nem macskakövet dobálni, hanem harcolni a demokráciáért tűzzel, vassal, ha kell.

DEMOKRATÁK, HÍ A HAZA.

2010. dec. 22. 01:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/36 A kérdező kommentje:

"70%"


de pont ez a kérdés

ki a radei rosseb váltaná fel az orbán kormányt ha elkergetitek


remélem nem árulok el nagy titkot ha azt mondom nálunk soha nem működött a demokrácia


mert a rendszerváltáskor szépen szétosztották maguk között a vagyont ami volt szétverték a tsz-eket gyárakat

és ebbe bőven benne volt Horn Gyuszika is...

felvették az imf et darabig ment kb Gyurcsány bukásáig

most ott vagyunk hogy a helyzet nagyon sz@r

félted a demokráciát ami sose volt igazán?

2010. dec. 22. 01:56
 19/36 A kérdező kommentje:

lemaradt


mert már választani se lehet mert nincs kit

2010. dec. 22. 01:57
 20/36 anonim ***** válasza:
50%
Nem, a Fidesz, az nem fúj. Krvra tévedsz, ha azt hiszed, hogy a Fidesszel csak szimpátia gondok vannak. A lófszt! A Fidesszel az a baj, hogy diktatúrát épít. Innentől kezdve rohadtul mindegy, hogy szimpatikus, vagy nem. Fel fogják őket kötni, mert kiharcolják, figyeld meg!
2010. dec. 22. 02:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!