2026 -ban megismétlődhet 2006?
Akkoriban az történt, hogy a baloldal tönkretette a gazdaságot, majd hogy ne váltsák le őket, a választás előtt őrült igérgetésbe és kormányzati költekezésbe kezdtek.
Ezt a sok nyugdíjas benyelte és a baloldal kapott újabb 4 évet. Aztán a választás után pár hónappal jöttek az októberi események.
Most 2026 előtt hasonló a helyzet. A jobboldali vezetés rosszul áll és őrült igérgetésbe meg költekezésbe kezdett, hogy meggyőzze a mostani nyugdíjasokat.





Nem hinném. Orbán sokat tanulhatott 2006-ból, így nem követné el ugyanazt a hibàt, mint a baloldal.
Az országot mindig egy olyan szinten fogja tartani, hogy mindig fel tudjon mutatni valami eredményt, még akkor is, ha vannak gondok.





#2
Tud, csak keresni kell.
Manapság pl. nagyon egyszerű hozzájutni a NAT-os tankönyvekhez. Kitették az egészet az internetre online, ingyenesen, de ha valaki fizikai formában akarja megvávásolni, akkor jóval olcsóbban veheti meg, mint a hétköznapi, 7-7000 Ft-ba kerükő könyveket.
Ezen felül frissítették is a tananyagot.
A tananyaghoz való ilyen könnyű hozzáférés egy pozitív eredménynek mondható.










#5 "A tananyaghoz való ilyen könnyű hozzáférés egy pozitív eredménynek mondható."
Azért a tananyagért, amit a fidesz féle butításügyi szakemberek összehoztak, pofátlanság is volna elkérni 5 forintot is!
A tankönyvpiacot teljesen tönkretették és minőségileg elképesztően lesilányították.
Meg is van az eredmény a PISA-teszteken! Elég ránézni az ábrára: [link]
De érdemes külön is megnézni, mit műveltek a magyar gyermekekkel a fideszesek:
1. Matematikában: [link]
2. Szövegértésben: [link]
3. Természettudományokban: [link]
Lehet, hogy drágább volt a tankönyv a korábbi kormányok idején a mostani klozettpapírkötegnél, amit tankönyvnek csúfolnak - de VOLT EREDMÉNY!
Minden korábbi kormány idején sokkal jobban állt az oktatás színvonala!
Ez már nem oktatásügy, hanem butításügy, ami Magyarországon zajlik...
Olyan hirtelen zuhanórepülés, mint ami 2010-ben megtörtént, soha nem volt még a magyar oktatástörténetben.





#7 Tudod nagyon ciki ám amikor valaki ennyire sötét és ilyen hülyeségeket hisz mint te.
Akkor egy kis kép a valóságból:
"Matematikából az OECD-országok tanulóinak átlageredménye 472 pont lett, a magyar tanulóké 473 pont; az OECD átlageredménye természettudományból 485 pont lett, a magyar eredmény 486 pont, az OECD-átlag szövegértésből 476 pont, a magyar eredmény 473 pont. A 2022. évi mérés alapján az OECD-országok átlageredménye mind matematikából, mind szövegértésből jelentősen romlott az előző, 2018-as mérés eredményeihez képest, több fejlett ország eredménye mindkét vizsgált területen csökkent. Természettudományból nem figyelhető meg az országok jelentős részét érintő trendszerű változás, az OECD-átlag sem különbözik statisztikailag az előző méréstől. A magyar eredményekben az előző méréshez képest csak matematikából figyelhető meg kismértékű csökkenés, a másik két területen a 2018-as méréshez hasonló eredményt értek el a magyar tanulók, így az OECD átlagához viszonyított helyzetünk mindhárom vizsgált területen javult."
De még értelmezni sem tudod azokat az ábrákat amiket belinkeltél. Mindegyiken egyértelmű javulás látható a 2015-ös mélyponthoz képest.
Segítek kicsit, a PISA felmérést 15 éves diákokkal végzik 8. vagy 9. osztályban. A 2015-ben 15 éves diákok a teljes tanulmányi idejüket a korábbi balliberális oktatásvezetés által megszabott rendszerben és tankönyvekkel, Alaptantervvel végezték. Az oktatás FELMENŐ jellegű, vagyis ami a 2010-es kormányváltás után az oktatásban változás volt azt legelőször a 2011-2012-es tanévben lehetett indítani az akkor 1., 4. vagy 9. osztályosokkal. A teljesen a fideszes rendszerben tanult diákok a PISA mérésben pont 2022-ben vehettek részt először. A 2018-as mérésben már olyanok is voltak akik legalább a felső tagozaton már az új Alaptanterv és elvárások szerint tanultak - ennek látható is az eredménye.
Sajnos a covid 2 éve hatalmas károkat okozott és pont ez látszik abban, hogy a nemzetközi eredmények átlagos szintje is jelentősen csökkent. Pont ez a lényeg, hogy ennek ellenére a magyar diákok matematikában pár ponttal rosszabbul szerepeltek , de még így is az átlag felett hajszállal. A szövegértésben valóban kézzel fogható volt a romlás és ezt a tanárok pontosan érzik is milyen károkat okozott az online oktatás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!