Karácsony miért akarja ezt az újabb elhibázott ötletét, a bringasztrádát?
KG megint alkotott. Felfestett bringasávok helyett most bringasztráda a legújabb őrület. A fővárosi költségvetés terhére művelt festegetés és karózás helyett most uniós pénzből tapsolna el 6 milliárd forintot a főpolgármester átgondolatlanul. A tervek láttán kiakadtak az autósok, a jelenlegi problémát autós szempontból nem oldja meg az újítás, ráadásul sok olyan helyzet kialakulhat, ami balesetveszélyes. A bicikliseknek sem jó, mert tele van balesetveszélyes pontokkal, ugyanakkor a dugókat sem oldja meg, amit a biciklis közlekedés okoz. A tervekben nem szerepel olyan, hogy a Nagykörúton az autósok visszakapnák az elvett második sávot. A közlekedési szakemberek szerint a tervezett intézkedés ismét alig burkolt törekvés az autózás fővárosból történő kiszorítására.
Szóval gyakorlatilag senki nem támogatja. Mire jó ez így akkor?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Idézet a cikkből: "Az uniós pályázatból tervezett komplex átrendezésnek 2027-re lehetnek kész a kiviteli tervei, "
Kvázi látványterveken és feltételezéseken megy a picsogás a cikkben.
Ez egyrészt, másrészt egy teljes fejezet hazugság benne azzal, hogy "A biciklisávok felfestése óta állandóan dugó van". Erről már régebben is írtam, aki kíváncsi, az még kanyarítsa hozzá 2023-2024 számait. Itt most nem kezdek bele, hogy amúgy a tervek szerint a metrót, a Lánchídat, az MO-s körgyűrűt és egyebeket 2019-re már meg kellett volna valósítaniuk Tarlósnak és Orbánnak. Ember tervez, Isten végez alapon ezektől most eltekintek. Maradjunk a tényszámoknál. Mennyi volt a dugóban töltött órák száma Budapesten évről évre? (2018-2022):
Annak aki nem szeret olvasgatni: 2018-ban 162 óra, 2019-ben 92 óra; 2020-ban 54 (COVID), 2021-ben 92 óra, 2022-ben 86 óra. A dugók növekedésének érzete a fidesz részéről egy mondvacsinált probléma, amit itt le is zárnék. Bárki ki tud állni a körútra dugó idején és csinálni egy zajos videót, de az attól még nem lesz reprezentatív, ahogy azt a kedves megafonosok például megpróbálják előadni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
10évvel ezelőtt 1miller autóval volt kevesebb.
'Ja az + nem tünt fel.'
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"A közlekedési szakemberek szerint a tervezett intézkedés ismét alig burkolt törekvés az autózás fővárosból történő kiszorítására."
Dehát ezt még Tarlós kezdte. Nem mai, sőt: nem is budapesti vágy, hogy a belvárosból kiszorítsák az autókat. És ezt még autósként is üdvözlöm.
"A fővárosi költségvetés terhére művelt festegetés és karózás helyett most uniós pénzből tapsolna el 6 milliárd forintot a főpolgármester átgondolatlanul."
Maximum fidesz oldalról tűnik átgondolatlannak. De még az a fránya EU is több pénzt ad egy városnak, mint egy korrupt kormánynak. Ezért nyilván irigykedik a fidesz, mivel ők egy petákot sem kapnak.
" A bicikliseknek sem jó, mert tele van balesetveszélyes pontokkal,"
A mostani állapot is. Sőt, az még többel. Sőt, a korábbi megoldás megintcsak sokkal balesetveszélyesebb volt mindenki részéről. Igen, arra gondolok, amikor bringások - sokkal kevesebben! - az autók között mentek összevissza. Tehát az új rendszeben sokkal kevésbé lesz balesetveszélyes közlekedni, mint előtte. Ez pedig mindenkinek érdeke. Megadonos hangulatkeltőknek nyilván nem, mert nem lesz miről írni.
"Szóval gyakorlatilag senki nem támogatja. "
Minden értelmes ember támogatja. Ha a kis barátaid nem, akkor gondolkodj el azon, hogy milyen emberekkel barátkozol.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!