Ellenzékiek! a minket is érintő, európai autóipari leépítésekért mi értelme orbánozni?
Az egri ZF üzem száznál is több dolgozóját elküldi:
"a döntés mögött az európai autóipar jelentős visszaesése és a vevői rendelések csökkenése áll."
A kommentekben megy a vita hogy eu / ov hibája.
Lehet ov hibájaként felróni hogy túltolta az autóipar telepítést hazánkban, igen. De a csökkenő megrendelések probléma sajnos kontinens szintű, a németeknél is volt leépítés. Ilyenkor mi értelme orbánozni?
Ha valaki kifejti hogy miért csak orbán hibája ez és az eu-nak semmi felelőssége nincs azt szívesen meghallgatom, de a krumplizós, rubelezős gagyi kommentek kíméljenek!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sajnos ez az elbaltázott döntések sorának következményei a járműgyártásban.
És ráadásul van konkurencia, így egyre kevesebb potenciális vevő lesz a túlbonyolított, agyonárazott de amúgy megbízhatatlan euróx-edik autókra. Meg az elektromos túlzott erőltetése sem jött be.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
orban agyréme, hogy Mo. autóipari nagyhatalom legyen. Mo. természetes élelmiszeripari nagyhatalom volt évszázadokon át. És ez a termeszetes szerep valóban a magyar családokat szolgálná. Matolcsy ezt az egyet jól (szét)látja, hogy az élelmiszertermelést kellett volna erősíteni.
Ehelyett a legjobb fekete földre épülnek autógyárak, szennyezik akkumulátor fémek.
A coopban még olcsóbb az osztrák hagyma, mint a magyar.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az 0rbáni rendszer akart mindenáron autóipari nagyhatalom lenni, pedig az EU-ban az elmúlt másfél évtizedben az autók átlagéletkora 8-ról 12 évre nőtt. Ha ez nem elegendő indok arra, hogy lássuk a fizetőképes kereslet csökkenését, akkor semmi sem az. Ennek ellenére erőltették egy olyan ipar térnyerését, amelyik drágán állít elő termékeket, és ráadásul teljesen kiszolgáltatott a külföldi anyacégeknek, miközben a világpiacon is egyre kevesebb részét foglalja el a piacnak.
A németeknél az utóbbi időben jelentősen csökkent az autóipar részaránya a gazdaságban, és jelenleg kisebb mint hazánkban. De nem, mi ennek ellenére erőltettük...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!