Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Minek kell a fővárosnak...

Minek kell a fővárosnak minden fejlesztést ellehetetleníteni?

Figyelt kérdés
Csak pár példa: Városligeti épületek, déli körvasút(ami nem mellesleg szakmailag is elismert beruházás) és most a mini-dubaj. Legalább kezdenének valamit azzal a lepukkadt telekkel. A főváros ha meg is veszi, úgysem lesz pénze ott bármit is csinálni. Még a kármentesítésre se lenne pénz és maradna a redva. Az meg egy baromság, hogy jaj, felhőkarcoló. Egy felől úgysem építenek 500 métereset, másfelől Bécsben is vannak és ott sincs messzebb a belvárostól.

jan. 29. 18:28
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:

"Ahhoz, hogy a város vérkeringésébe tudjuk integrálni a vasutat, ahhoz a déli körvasút fejlesztése az első állomás."

A vasutat pont hogy kiakarják vezetni a város vérkeringéséből (ide nem értve a villamosokat és metrókat), ez lett volna az értelme a különböző Budapestet elkerülő pályáknak és vasutaknak is, amiket a kormány viszont a tervek ellenére nem hajtott végre.


"A projekt millióknak fog segíteni"

Ezt még maga a projekt sem állította magáról, minek húzol elő ilyen szólamokat a fenekedből? Csak azt mutatod ezzel, hogy fogalmad sincs miről beszélsz.


"A Mol székházat is alig akarták engedélyezni és az nincs 150 méter sem."

Pont ez a lényeg te szerecsen krumpli, hogy benne van a támogatási szerződésben, hogy a befektetői igények szerint változtatnak a törvényeken és az engedélyeztetési eljárásokon. Ugyanebben a szerződésben kötötték ki azt is, hogy az elővásárlás jogát meghazudtoló módon a vevő döntheti el, hogy ki élhet vele. Már megint azt mutatod magadról, hogy lóf*szt nem olvastál el arról, amit papolsz és kizárólag hitből és vakbuzgóságból írsz dolgokat.


" Engem meg pont nem zavarnak a felhőkarcolók."

Még milyen szerencse, hogy mindkettőnket megkérdeztek. Jahh, nemis.

jan. 29. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 A kérdező kommentje:

11. Húha, na vegyük vég.


A vasutat rohadtul a város szövetébe kell kapcsolni, mivel már megvannak a vasúti pályák. A gond, hogy nincs elég megálló és ami van, az gyakran cseppet sem ideális helyen. A pálya állapota és a különféle biztosító berendezések állapota is kérdéses (hála a fidesznek és az inkompetens minisztereknek), emiatt nem tud megbízhatóan és normális menetidőkkel szolgáltatni a MÁV. A nagyvasút budapesten egy rendkívül kihasználatlan kapacitás. Amennyiben 5-10 perces követésekkel, jó helyen lévő megállókkal és megfelelő tömegközlekedési kapcsolatokkal rendelkezne, máris egy integrált városi tömegközlekedéstől beszélhetnénk, amit nagyon sokan használnának. Ennek egyik legfontosabb eleme lenne a duna alatti alagút (amiről most nincs igazából semmi érdemi infó). A déli körvasút fejlesztése is kulcsfontosságú, mivel 2 vágány nem képes biztosítani a megfelelő ütemezést és az új megállókra is szükség van. Nézz példákat a környező országokból, mielőtt meggondolatlanul ostoba állításokat teszel. A legnagyobb baromság lenne kivezetni egy ekkora városból a nagyvasutat. Nagyon jól működik és ez lenne Budapesten is a cél.


"Ezt még maga a projekt sem állította magáról, minek húzol elő ilyen szólamokat a fenekedből? Csak azt mutatod ezzel, hogy fogalmad sincs miről beszélsz."


Ezt jó lett volna átgondolni, de megpróbálom kibogarászni a gondolatmeneted. Szóval nem tudom mit állított magáról a projekt, én csak a saját ismereteim alapján mondom, hogy több mint egymillió embert fog segíteni vagy közvetetten segíteni. Nem önmahában ez a projekt, hanem az egész fejlesztési csomag beleértve az alagúttal és a többi pályaszakasszal (persze ha valaha megvalósul). Miért mondtam ekkora számot? Mert statisztikák vannak róla, hogy napi szinten hány ember ingázik a fővárosba. Ezen kívül ott vannak a városon belül közlekedők is. Sokan közülük igénybe tudnák venni ezt a jellegű integrált vasúti szolgáltatást. Aki pedig nem veszi igénybe, azt is érinti mivel kevésbé lenne zsófolt a többi tömegközlekedési eszköz és pár autóval is kevesebb lenne az utakon nagy valószínűséggel. Ezeket figyelembe véve teljesen megalapozottnak gondolom az állításom és méltánytalannak a tiedet miszerint fogalmam sincs miről beszélek. Szóval szükséges a déli körvasút fejlesztése. Bármibe belekötnél még ezzel kapcsolatban, szívesen válaszolok.


"Még milyen szerencse, hogy mindkettőnket megkérdeztek. Jahh, nemis."


Itt nem tudom mire gondolsz pontossan, esetleg kifejthetnéd. Én mindössze csak a véleményemet mondtam el, nem tudom hogy ez a mondatod miként kapcsolódik hozzá.


"Pont ez a lényeg te szerecsen krumpli, hogy benne van a támogatási szerződésben, hogy a befektetői igények szerint változtatnak a törvényeken és az engedélyeztetési eljárásokon. Ugyanebben a szerződésben kötötték ki azt is, hogy az elővásárlás jogát meghazudtoló módon a vevő döntheti el, hogy ki élhet vele. Már megint azt mutatod magadról, hogy lóf*szt nem olvastál el arról, amit papolsz és kizárólag hitből és vakbuzgóságból írsz dolgokat."


Erre később, de fogsz választ kapni. Most viszont megyek aludni.

jan. 30. 01:27
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!