Most, hogy közigazgatási szünet van a kormányablakok sincsenek nyitva?
A Kormány az igazgatási szünetről szóló 2023. évi XXVI. törvény 9. §-ában kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 15. cikk (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § (1) A Kormány a 2024. évre elrendeli az igazgatási szünetről szóló 2023. évi XXVI. törvény 1. § (1) bekezdése szerinti igazgatási szünetet.
(2) Az (1) bekezdés szerinti igazgatási szünet 2024. december 30. napjától 2025. január 1. napjáig tart.
2. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
Ügyeleti nyitvatartás van, azaz csak pár helyen tudsz ügyet intézni az országban.
"December 30-án és 31-én országszerte 22 kormányablak fogadja az ügyfeleket 8 és 12 óra között. E napokon 18 megyeszékhelyen egy-egy, a fővárosban három, Pest vármegyében pedig a Dunakeszi kormányablakban lesz ügyfélfogadás.
December 30-án és 31-én a személyi okmányokkal és a lakcímmel kapcsolatos ügyintézés mellett a Digitális Állampolgárság regisztráció, a diákigazolvány (NEK), TAJ kártya és Európai Egészségbiztosítási kártya igénylés intézhető a kormányzati ügyfélszolgálatokon.
A két ünnep között a Központi Okmányirodában (1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.) csak személyazonosító okmányokkal kapcsolatos ügyintézésre, valamint a sürgősségi és azonnali (3, illetve 1 napon belüli) útlevelek átvételére lesz lehetőség. ...
A téli szünetben érvényes nyitvatartási rendről ezen a linken található vármegyei bontásból lehet tájékozódni."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!