A Fidesznek és Lézer Janinak köszönhető az, hogy a máv és a volán még mindig ott tartanak ahol?
Figyelt kérdés
Ebben az országban amióta élek nem javult semmit a tömegközlekedés még csak minimálisan sem. Az Inter Cityk nagy része is jó ha a 100km sebességet eléri. És azért képesek extra pénzt fizettetni amiért fejletlenebb országokban az alap vonatok gyorsabbak ennél, ahol pedig jó a tömegközlekedés pedig az alap vonatok inkább 2x ilyen gyorsak. De a buszok is gyorsabban mennek és wc is van rajtuk. 40-60km távolság körülbelül egy óra alatt van meg jobb esetben máshol pedig ugyanez ennek majdnem a fele ezért nem tudok normálisan a városba sem bejárni dolgozni, egy 9500 fős nagyfaluba meg nincs munka, olyan ami jól fizetne de legalább ne lenne kimerítő. Záhonyból, Hegyeshalomig eljutni tehát az ország túlsó határába 7-8 óra. Nyíregyházáról, Kaposvárra meg 10 óra és ezekhez még hozzá jön a rengeteg át szállás. A gazdaságilag fejletlen Szerbiában meg van olyan vonat ami 200km távolságot kevesebb mint másfél óra alatt tesz meg ahogy emlékszem 70 perc alatt. És az összes szomszédos országba jobb a tömegközlekedés mint itthon. De mivel a Fidesz ezt is tönkre tette ezért hiába takarodik el 26-ban. Hosszú idő lesz ebben is felzárkózni hozzájuk és félő, hogy nem fog eltakarodni. Lázárnak pedig azt kívánom és a többinek is akik ebben a maffiában benne vannak, hogy a legsötétebb lyukba éljék le a további életük amint le lettek váltva. De Lázárt utálom Viktor mellett a legjobban.dec. 3. 13:30
1/4 anonim válasza:
Ne legyél már ekkora lúzer, ne vonatozz. Amerikában szinte senki nem megy vonattal, mégis elvannak.
2/4 anonim válasza:
A slusszpoén az egészben, hogy Lázár maga vallotta be, hogy sz.. azaz később a mamája kérésére, hogy sár a MÁV.
3/4 anonim válasza:
Az hogy ott van a MÁV ahol van abban a fidesz vastagon benne van. 14 éve kormányoznak, de 14 éve hozzá sem nyúltak. Az elmúlt 15 év alatt lényegesen romlott a helyzet.
4/4 anonim válasza:
Igen. A Fidesz közlekedéspolitikája abból áll, hogy mi az amiből a legtöbbet lehet kilopni. Jelenleg a legtöbb hasznot az útépítésekből tudják elzsebelni a fideszközeli cégek mint például Mészáros Lölö cégei. Nem véletlenül nálunk a legdrágább az út kilómétere az egész világon. Vasútépítésből is lehet lopni rendesen, de sajnos Lőrincék és alvállalkozóik vasútépítő kapacitása sokkal kisebb mint az útépítő kapacitásuk ezért aránytalanul több pénz megy az útépítésekbe mint a vasútba. Természetesen az így elkészült utak is silány minőségűek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!