Fideszesek! Ugye jobb ha 450 Ft 1 Euro, mintha 300 Ft lenne 1 Euro?
#21
A többség nem. Ahogy látjuk az adatokat 2019-ben is igen magas számban vettek új autót, vagyis a magyar társadalom anyagilag ki tudja ezt finanszírozni, ahogy régen is ki tudta. Az a pár ezer ember, aki lízingelt, az itt nem oszt, nem szoroz.
#25
Ja, biztos viszik, ezért nem látszik a statisztikában.
A társadalomnak mindig létezett a felső 1-2-5-10%, ami azért jobban bírta, bírja a válságokat. Ezekre hivatkozni felesleges, amikor teljes társadalom szintű következtetéseket akarunk levonni.
#27
"Ugyanilyen ostobaság azzal jönni, hogy tele van a bevásárlóközpontok parkolója."
Arra sokkal egyszerűbb azt mondani, hogy a felső 10%-ot se tudná kiszolgálni igazán a magyar bevásárlóközpontok kapacitása, mert annyival több ember van.
Vagyis az, hogy pár 10 ezer ember hol van, az teljesen mindegy.
#28
Egyrészt, nem felső 10 ezret mondtam, hanem X%-ot. Ennek nem feltétlenül kell 10 ezernél lennie.
Másrészt, részben de, a legmagasabb szinteken lazán van 3 autó. Egy sport kocsi és 2 normálisabb személy autó a szülőknek. Ezekre már olcsóbb kocsi is belefér, mert a funkcionalitása a fontos.
Harmadrészt, nem is a társadalom többsége vesz ilyen kocsikat. Ahogy láttuk az adatokat, ha minden autó Dacia lenne az új kocsit közül, akkor is max 15%-ról beszélnénk.
Amúgy a KSH-nak márka szerinti lebontása is van, és azért a Dacia-ból nem fogy olyan sok: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!