Nem lett volna célszerű a Bp-Belgrád vasútvonalat Kecskemét és Szeged érintésével kivitelezni? Mennyi többletköltséget igényelt volna?
Egyébként ha a gyors teherforgalom a cél akkor ezt pont így a legolcsóbb kivitelezni. Gondold el. Egy tehervonat már "gyors" ha 120-al megy, de nem pár 100 tonnát kell vontatni mint egy személyvonat. Baromi hangos egy több ezer vagy 10 ezer tonnás vonat ha 120-al megy. Ha a pusztán keresztül megy, senkit nem zavar.
Nyilván jobb lett volna Kecskemét-Szeged útvonalat felújítani, esetleg plusz vágánnyal, azaz 3 vágány Budapest-Szeged között. Zajvédő falakat meg lehet végig építeni.
Így lesz gyors teherforgalom, és Budapest-Szeged vonalon is jelentősen csökkenne a menetidő.
Egy normális kormánynál ahol a nép érdeketi tartják szemelőtt, ezt csinálták volna akkor is többre jön ki de így van (lett volna) értelme.
De ezeknek az a fontos hogy minél olcsóbb legyen valami úgy hogy közben a lehető legtöbbet tudjanak belőle lopni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!