1/4 anonim válasza:
Egyrészt, neki olyan mindegy, kitől szedi be végső soron az adót, a banktól a legegyszerűbb. Másrészt, semmilyen módon nem tudja megakadályozni, hiszen a bank bármilyen más jogcímen be tudja azt vasalni az ügyfeleken.
2/4 anonim válasza:
És szerinted azt hogyan lehetne elérni, hogy ne hárítsa az ügyfeleire egy cég a költségei növekedését?
3/4 anonim válasza:
Közgazdasági alapvetés: minden, egy cég működése során felmerülő költséget az ügyfél fizet. És ez így van jól, hiszen egy cég nem egy jótékony szervezet. Hiba lenne nem áthárítani, mert az a cég működését veszélyeztetné, ami meg az ott dolgozó munkavállalók állását és megélhetését.
4/4 anonim válasza:
Az állam-vállalat-fogyasztó 3szögből mindig a fogyasztó jár rosszul.
Az a baj, ha az adót azért szedik be, hogy legyen egy szűk réteg, aki tovább dőzsölhessen, nem pedig a közjó érdekében.
Amíg elfogadott egy országban ez, addig a nép elégedjen meg egy szerényebb életszínvonallal vagy mondjon le valamiről valami javára.
Sajnos ez van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!