Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért fél a dugódíjtól Budapes...

Miért fél a dugódíjtól Budapest városvezetése?

Figyelt kérdés
ma 13:14
 1/8 anonim ***** válasza:
32%

Karácsony igyekszik kompromisszumot keresni és nem radikalisan beavatkozni a folyamatokba.


Másreszt, félti az àllását is.


A dugódíjnak sok negatív hatása lenne.

ma 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
24%
Hiába szívatják az autósokat, ahol csak tudják, az autónak jelenleg nincs alternatívája azok számára, akik a külső kerületekből vagy az agglomerációból járnak be. A BKV szolgáltatása itt kritikán aluli, a MÁV-é szintén, de még ha valami csoda folytán átszoknának az itt élő emberek a tömegközlekedésre, akkor sem tudnának úgy bejárni, mert csúcsidőben így is minden járat tömve van, ráadásul folyamatosan ritkítják őket.
ma 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Arról hallottam, hogy főpolgármesterként öngól lenne de nem a vidékről ingázók választanak főpolgármestert.


Ha esetleg a budapestiek követelnék a tisztább levegőt és tartsák kint a vidéki autósokat működne a dolog?

ma 13:43
 4/8 anonim ***** válasza:
70%
#3 Azzal a pestiek járnának a legrosszabbul, mert a külvárosi megállókban már nem férnének fel a "vidékről" érkező BKV- és MÁV-járatokra.
ma 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

3.


A budapesti szolgáltatócégek nagyon megéreznék, ha kiesne az ingázó tömeg.

ma 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
48%

Kérdező, a dugódíjat akkor lehet bevezetni ha van alternatív útvonal ahol el lehet kerülni a belső kerületeket.

Budapesten ilyen nincsen, hiszen próbálj meg bármelyik központi vasútállomásra eljutni úgy, hogy nem mész be a belvárosba. Mind a három konkrétan bent van a belvárosban, a legforgalmasabb részen.

Megpróbáltam elkerülni a belvárost, de nem lehet, kicsit körbe lehet menni, de akkor is a vége az, hogy be kell menned kocsival.

A budai oldalon még rosszabb a helyzet, hiszen ott nincs is lehetőség elkerülni. Ha É-D irányban akarsz a főváros másik oldalára jutni, akkor mehetsz kis erdei utakon, hatalmas kerülőt téve - vagy mehetsz a belvároson keresztül. A rakpart még alternatíva, de azt is le akarnák zárni és az sem járható teljes hosszban.

Nagyon sokan nem szeretnének bemenni a főváros belső kerületeibe, de kénytelenek. Előbb ezt kellene megoldani, aztán lehet a dugódíjat bevezetni.

De ott van a nem túl régi parkolási díj emelés is. Korábban mindig a külvárosig mentem csak, ott szépen letettem a kocsit és megérte azt a plusz pár órát rászánni, hogy tömegközlekedéssel menjek be tovább. Ma már nem éri meg. Ott is kell parkolási díjat fizetnem ahol eddig nem kellett. Ráadásul fizethetem a tömegközlekedés díját is. Most olcsóbban és kényelmesebben kijövök az egészből úgy is ha állok a dugóban, mert elég ha a végcélnál találok parkolóhelyet és csak azt a fél órát kell kifizetnem amíg elintézem amit kell. Időben ugyanannyi, pénzben kevesebb. Miért volt ez jó, hogy ott is fizetni kell már a parkolásért amit direkt azért építettek, hogy inkább ott tegyék le a kocsit az emberek?

ma 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Alapvetően én is szeretek autózni minden negatívumával Viszont a google útvonaltervezője egyszerűen borzalom olyan mintha városnéző körutat tervezne nekem. El lehet kerülni ottvan pl a Hungária körút Nagyon ritka az az eset amikor több közlekedési módot kell igénybe vennem és ilyenkor leteszem az autót de ez napi szinten nem megvalósítható.


Nyilván nem olyan megoldást keresünk ami nem működik pl ha mondjuk az üresen álló parkolóházakból vennék igénybe célforgalomban mert tényleg a belvárosban van dolgom akkor mentesülni lehetne aznapra a dugódíj alól.

Azt is hallottam még, hogy a városokon a forgalom 50% csak keresztül halad ők tényleg mehetnének a Hungárián vagy akár az M0-áson is.

ma 14:58
 8/8 anonim ***** válasza:
Karácsomy világosam elmondta hogy értelmetlen, mert egyetlen városban csökkentette hosszútávon a forgalmat, Stockholmban. Sehol máshol nem működött. Ezért nem akarja bevezetni. Ezzel mondjuj pont azt bizonyítja hogy nem az autósok fölösleges szívatása a célja.
ma 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!