Ha a Debrecenben nem utasítják vissza Nagyvárad ajánlatát, akkor most nem kerül ilyen helyzetbe a repterük?
2019-ben Nagyvárad polgármestere együttműködésre kérte Debrecen polgármesterét, hogy közös megállapodások alapján fejlesszék a reptereiket. Ezt a debreceni polgármester Papp László lekezelően visszautasította. Most Nagyváradon már több Wizz Air járat van mint Debrecenben. Debrecennel ellentétben Nagyváradon megvalósultak a reptéri fejlesztések új terminál épült és folyamatosan nő a járatok és az utasok száma. Debrecenben pedig alig maradt már menetrendszerinti járat, a Wizz kivonta egyetlen bázisgépét is onnan és csak heti 3 londoni járata maradt meg.
Milyen helyzetbe került, mert arról nem sikerült semmit se linkelni?
Így ránézésre a Nagyváradi repülőtér saját weboldala szerint eléggé gyász az, hogy honnan érkeznek hozzájuk repülőgépek.
A héten 9 járat jött Bukarestből, 3 járat Varóból, 1-1 egyiptomi és görög járat. (kifelé is ugyanez megy)
Debrecenben ugyanez: Németország 3x, Ciprus 2x, Törökország 2x, Anglia 4x, Olaszország 2x, Hollandia 1x.
#3
Erre valami link? Mert én linkeltem kettőt is, amin meg lehet nézni, hogy jelenleg milyen gépek szállnak le a két repülőtéren és pl. csütörtökön is fog gép jönni Eindhoven-ből, szóval sanszos, hogy az még nem szűnhetett meg hiába írod.
Törökország, Ciprus, Egyiptom, Görögország meg mind csak nyáron menő helyek, mert oda nyaralni mennek az emberek, szóval jó eséllyel Nagyváradról se lehet majd Egyiptomba és Görögországba utazni télen.
És szerinted az, hogy Budapestre kerülnek ezek a járatok és Nagyváradról egyik városba de még csak országba se megy repülő ahova Debrecenből ment vagy még megy is nem pont azt mutatja, hogy nagyon nem konkurenciája egymásnak a két reptér?
Mert ha szerinted ez rossz helyzet és azért kerültek bele, mert nem fogtak össze a románokkal, akkor hogy hogy nem a románok profitálnak abból, hogy Debrecenben kevesebb járat lesz?
Ezzel a fáradtsággal akkor sopánkodj amiatt, hogy megvette az állam a budapesti repteret és fejleszti, amivel erősebb konkurenciát állít a többi hazai reptérnek.
Mert Debrecenből 2,5-3 óra alatt a reptéren vagy vonattal, Nagyvárad esetében még ha csak a közelebbi (150km) Kolozsvárt veszük (nem Bukarestet) az is 4 óra.
ma 17:45
"Nagyváradi reptér szépen csöndben fejlődik, kapott 2 vadiúj terminál épületet és egyre több járatot indít,"
Hova indítja? Varsón kívül hova lehet még menni onnan? Bukarestbe? Értem én, hogy a Fideszes városvezetés szar, de attól még nem kéne full kreténbe tolni a bezzeg Romániázást, vagy ha mégis akkor Kolozsvár kéne az etalon legyen ahol napi szinten 30-35 járat van és nem Nagyvárad ahol heti 10 és annak is a fele Bukarestbe megy.
De a valóság az, hogy még Nyíregyházáról is hamarabb budapesti reptéren vagy, mintha a határ mentéről próbálnál Kolozsvárra eljutni. Akkor mégis mennyi értelme van, hogy minden megyeszékhelyen legyen egy reptér?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!