Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Nem lenne érdeke Európának,...

Nem lenne érdeke Európának, hogy ne engedjék be a Kínai elektromos autókat a piacra ?

Figyelt kérdés
Ugye szeretnének büntető vámot kiszabni a Kínai autókra (elektromos) ilyen saját piac védelme dolog miatt. A kormány vétózni akar mivel ide települt sok aku gyár. Szerinted itt mi lenne Európa érdeke ? Sokan attól félnek ,hogy megismétlődik a mobil piaci blama,hogy a Nokia, Siemens, Ericcson is földbe állt ezen a piacon. Félnek, hogy a VW és társai is így járnak
ma 11:40
 1/8 anonim ***** válasza:
79%
Európa érdeke az lenne, hogy megvédje a saját piacát a kínai szeméttel szemben. Csak mi szokás szerint a széllel szemben pisálunk.
ma 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
55%

Az európai autógyártóknak, akik luxus szarokat gyártanak megfizethetetlen áron, biztosan jó lenne, mert nem lenne konkurencia, nem lenne innováció, nem kellene fejlődni.


Az emberek viszont rosszul járnának, mert az átlag ember nem engedheti meg magának ezeket az autókat.

ma 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
36%
Ha kereskedelmi háborút indít az EU Kínával szemben, akkor jönnek a válaszcsapások is. A kereskedelmi háborúkkal hosszabb távon rosszul jár mindenki. Az unión kívüli piacokon amúgy is versenyezni kell, ezt nem lehet megúszni.
ma 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
64%

Ez lenne, de Európa képtelen kiállni saját magáért.

Pluszban a kovid óta rettenetesen elszálltak az árak. Lehet nem ártana ha az európai gyárak is kicsit észhez térnének.

ma 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

"nem lenne innováció, nem kellene fejlődni."


Azért ezt nem mondanám, mert a 80-as 90-es években is volt fejlődés pedig sehol nem voltak a Kínaiak.


[link]


Amerika is szeretné ezt meglépni

ma 12:08
 6/8 anonim ***** válasza:

"Azért ezt nem mondanám, mert a 80-as 90-es években is volt fejlődés pedig sehol nem voltak a Kínaiak."


Jó, de itt a "fejlődés" azt jelenti, hogy az árak fejlődnek, nem pedig az ár/érték arány. Belekerül az autóba egy csomó elektronika, ami miatt aztán lépten nyomon baj van vele, ráadásul méreg drága. Lassan ott tartunk, hogy az átlag jobban jár egy 2000-2010-es karban tartott használt autóval 1-2 millióért, mint egy újjal 10-12 millióért, amire ugyan még van garancia, de akkor is macera és kínlódás ezt intézni.

ma 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
28%

"akik luxus szarokat gyártanak megfizethetetlen áron"


És ezzel hány tízezer magyar embernek teremtenek állást Győrben,Kecskeméten és majd Debrecenben?


Te sem vettél még új autót igaz? Ezeket a megfizethetetlen szarokat mindet megrendelésre gyártják, nem úgy mint a megfizethető kínai autókat. Melyikből is áll valami másfél millió a kikötőben vevőre várva? Csak nem a BYD-ből?

ma 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
59%

Ha komcsi rezsimben szeretnél élni gazdaságilag Kínai állami befolyás alatt akkor úgy kell politizálni mint a Fidesz.

Egy az egyben zsebre van rakva a magyar kormány Kína és az oroszok által.


Ha Európa és Magyarország érdekét nézed elemileg fontos hogy az államilag támogatott piacletörő kínai e-autók szabad piacvédő vámokat kapjanak az EU-tól és az USA-tól.


A komcsi kínai autókat az állam támogatja mi meg mosolyogva tönkre tegyük a piacainkat miattuk? Ki az az őrült kormány amely támogatja ezt a magyaron kívül?

ma 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!