Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Az miért akkora probléma,hogy...

Az miért akkora probléma,hogy a kormány először inkább autópályákra/gyorsforgalmi utakra koncentrál?

Figyelt kérdés

Sokan a MÁV hanyatlását annak tudják be,hogy inkább a gyorsforgalmi hálózatra költötték a pénzt.

Igen, sokat költöttek és költenek is rá.De, erre nagy szükség van.


Az ország egy tranzitország.Az legtöbb most épülő pálya egyben elkerülő, tehermentesítő is.Én is olyan városban nőttem fel,ami ki volt téve ennek a problémának, csurig volt kamionnal egész nap.Elkerülő után sokkal élhetőbb lett az egész.


Plusz, a másik része a dolognak,hogy az autópályák bevételt jelentenek az államnak, megtérülő beruházás.Ma a gépkocsis közlekedés is az állami bevételeket növeli.

Ellenben a vasút, teljesen deficites.



Viszont, ha készen van a gyorsforgalmi hálózat az országban, akkor onnantól lehet önteni a pénzt a vasútba.De, sokkal fontosabb az gyorsforgalmi hálózatot megcsinálni.


szept. 8. 19:35
 1/7 anonim ***** válasza:
55%
Nekem mindegy a sorrend , az tény hogy az utak állapota hát borzasztó a vonatok meg sokat késnek.
szept. 8. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
55%
Nekem nem akkora nagy probléma.
szept. 8. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 SzocdemOliver ***** válasza:
100%
Abból többet és gyorsabban lehet lopni, mint a vasútépítésekből.
szept. 8. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
A vonatok több embert szállítanak pl. mint a kocsik, amikben sokszor csak egyvalaki ül, így nyilván nem azoknak kellene kedvezni elsősorban, akik autózni tudnak.
szept. 8. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 sörpocak ***** válasza:

Egyáltalán nem probléma, de 15 év tavlatából felmerül a kérdés, hogy hogyan nem került még sor a MÁV fejlesztésére, mikor kerül már sorra, ha sorra kerül valaha is?

Az, hogy a vasút deficites lenne egyáltalán nem evidencia, ha elhanyagolod a pácienst akkor persze, hogy drágább lesz nonstop lélegeztetőgépen tartani.

szept. 8. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
A gyorsforgalmikat nem mindenki (tudja) használni, a vasutat inkább tudná használni. Kb. emiatt.
szept. 8. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 Justinianus ***** válasza:

"Ellenben a vasút, teljesen deficites."

Jó nagy tévedésben vagy. A személyszállítás KÖZSZOLGÁLTATÁS veszteséges, de az a közúton is, busszal pont ugyanannyira veszteséges.

A vasúti teherszállítás meg nyereséges (még ilyen pályaállapotok mellett is!), és kb. 50 magánvasút fuvarozza vasúton az árut nem kis nyereséggel.

Ausztriában jó hülyék voltak, mert az elmúlt 20 évben TÍZSZER annyit költöttek vasútra, mint Magyarországon, és jóval KEVESEBBET költöttek gyorsforgalmú úthálózatra.

Meg lehet nézni a két ország vasútja közötti különbséget.

De szerencsére Magyarországon jóval hosszabb a gyorsforgalmi úthálózat, mint Ausztriában, igaz, jó részük kong az ürességtől, így az M6-os, az M3-as Nyíregyháza után, az M35-ös és M4-es Debrecen és a román határ közti szakasza. A gyorsforgalmi utak 25 százaléka esetében éri el a kihasználtság az 50 százalékot.

szept. 9. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!