Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Magyarország kormánya miért...

Magyarország kormánya miért nem tiltja be, hogy egy háztartásban több autó is legyen? Felháborító, hogy van egy 25 éves autóm és már a külvárosban se találok parkolót!

Figyelt kérdés

szept. 1. 21:42
1 2 3
 21/23 anonim ***** válasza:
100%
Az autókon hatalmasat kaszál az állam, hülye lenne betiltani!
szept. 2. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/23 anonim ***** válasza:
45%

Lassan csak szembesül vele a magyar p@raszt, hogy nem feltétlenül autópályákra meg a városok telibeazfaltozására kellett volna költeni az EU pénzeket ami mind Lőrincéknél landolt, hanem a tömegközlekedésre, elővárosi vasutakra és értelmezhető kerékpárúthálozatokra is kellett volna értelmezhető összegeket szánni, és persze nem 4x-es áron kellett volna Lőrincéknek felújítani azt a keveset se amit jó sz@rul megcsináltak a vasútvonalakból, vagy nem fél év alat szétomló 100 méteres kerékpárutakat kellett volna 10x-es áron építeni az adónkból.


De a fideszmaffiának érdeke az autós közlekedés, mert az összes autópálya üzemeltetését kiadhatták koncesszióba Lölöéknek. Az üzemanyagon akkora adó van, hogy a hanyatló nyugaton elsírnák tőle magukat, de a MOL még í]y is hülyére keresi magát, mindenféle adókat ki tudnak vetni az autósokra az önkormányzatok is, lehet őket fejni a vizsgáztatásokkal, forgalmi engedéllyel, ilyen-olyen tanusítvánnyal, bírságolással, biztosítással, autópálya matricával, parkolással, aztán a rahedli szervízköltségből és alkatrészből befolyó adó is krv@jól jön a fideszmaffia államnak.


Az se véletlen, hogy a MÁV-ot minden eddiginél jobban lezüllesztette ez a maffia kormány, nehogymá' eszébe jusson a p@rasztnak tömegközlekedni.


Aztán már csak azt vesszük észre, hogy hegyére halmára állnak az autók a városokban, pedig már minden le van aszfaltozva parkolónak, de több idő parkolóhelyet találni mint gyalog megjárni azt a távot amit az autóval közlekedünk. Rommá van szennyezve a környezetünk, minden második ember valamilyen közlekedési balesetben murdel ki, vagy abba, hogy amiatt, hogy még a wc-be is autóval jár és semmit nem mozog agyfa@szt kap már 30 évesen 150 kilóval. Az autós társadalom a fidesz társadalma.

szept. 2. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/23 anonim ***** válasza:
50%

Én más megoldást vélek jónak!

Ahol ezt az élő környezet indokolja, elsőbbségi parkolókat alakítanék ki, amely arról szólna, hogy az adott körzetben élő gépjárművel rendelkező mikroközösségeknek háztartásonként egy-egy parkolóhelyet kényszerítenék ki törvényi úton, - ahová senki más nem állhat oda a parkolóhelyre időjárásálló festékkel felfestett időtartam előtt és után. Az elsőbbségi parkolóhelyekre több - ugyanahhoz a háztartáshoz tartozó - kocsi is beállhatna, - úgy is csak egy tud beállni egy helyre egy időben. Amennyiben marad parkolóhely, azon osztozhatna a többi gépjármű tulajdonos - borsos ellentételezés ellenében, mert amelyik háztartás megengedheti magának több gépjármű fenntartását is, annak nincsenek érdemi anyagi problémái, elő tudja teremteni a luxus igényeire az összeget. Ideiglenes jelleggel parkolási díj, tartós igénybevétel esetén bérleti díj fizetése ellenében lennének igénybe vehetők ezek a megmaradt parkolóhelyek és ez a bevétel a helyi önkormányzatot gazdagítaná. A bérlet az adott lakókörzet szabad parkolóira lenne érvényes - attól függően, hogy éppen melyik hely szabad. Az elsőbbségi parkolóhelyeket a szabad időszakban csak parkolási díj ellenében lehetne használni - és el kellene hagyni a feltüntetett időpont lejárta előtt annak érdekében, hogy a kedvezményezett akadálytalanul tudja használni. A szabad idősávban elsőbbségi parkolóhelyek használatáért befolyó bevételt beforgathatná a hely kedvezményezettje egy rendszeres anyagi kiadásának enyhítésére - már csak azért is, hogy motiválva legyen az idősáv észszerű megválasztásában. Ha a szabad idősávban is használja a tulajdonos az elsőbbségi parkolót, akkor pedig elesik az ideiglenes igénybevétel által generált visszaforgatható összegtől. Építési engedélyeket egyszerűen nem adnék ki olyan életvitelszerű tartózkodást biztosító épületek megépítésére, amelyek nem biztosítják a benne élők igényeit parkolási szempontból. A lebontott építmények helyére is már csak ilyen építmények megépítését engedélyezném és a munkahelyek esetében is hasonló módon járnék el. Ha nem tud a munkahely parkolóhelyet biztosítani az objektumának területén belül, akkor együtt kell élnie a munkavállalónak az ez által generált gond megoldásával. Fizet valahol valakinek ezért, tömegközlekedést használ vagy keres magának egy olyan munkahelyet, amely képes neki a munkáltatója ezt az ellenszolgáltatást biztosítani.

Elsőre bonyolultnak tűnik ez az egész, de senkinek nem kerül egy fillérjébe átgondolni a szisztémát!

szept. 4. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!