Budapestnek miért van ilyen sok alulfrekventált, isten hátra mögötti része, ahol nincsenek munkahelyek, nincs kiépítve az infrastruktúra?
Rengeteg leszakadt része van Budapestnek, ami egyáltalán nem szerves része a városnak gazdaságilag, hanem kieső szar rész ahol egy kocsma sincs, meg semmi. Ami nem metró megálló közelében van, az már a jó isten háta mögött van. És még ez is téves. Az M3 metró esetében pl. ami a Nagyvárad tértől lefelé vagy a Göncz-Árpád "városközpont"-tól felfelé van, az már a világ vége, Smaug pusztasága.
Haverommal szombat este Népliget-nél találkoztunk aki Berlinből látogatott haza (én Bécsből), és nem találtunk semmilyen helyet ahova be tudtunk volna ülni, az aluljáróban pedig csak belőtt drogosok voltak. Pedig ki a fene gondolná, hogy egy ekkora városban, ráadásul még metró megálló mellett is, ennyire nincs élet. Legközelebb a Corvin-negyednél találtunk egy nem túl színvonalas helyet ahová beülhettük. És akkor mit szóljon az aki Rákoskeresztúron lakik? Azoknak még Kőbánya-Kispest is 40 percre van busszal.
Sokan istenítik Budapest tömegközlekedését, pedig Európai volumenekben nézve egy kalap szar ha nem a belvárosban laksz. Azt lehet mondani, hogy egy Alsó-Ausztriai faluból is hamarabb be lehet érni Wien-Mitte-be tömegközlekedéssel, mint Káposztásmegyerből, Soroksárról, Rákoscsabáról vagy Budatétényről a Deák Ferenc térre.
Miért nem építik be Budapesten azt a rengeteg luftot ami a városon belül van? Nem csak hozzá kéne csatolni mindent Budapesthez, hanem ki is kéne építeni mint egységes várost, nem?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!