Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Kellett a biciklis út budapestre?

Kellett a biciklis út budapestre?

Figyelt kérdés
Miért zavarja ennyire a biciklis út, illetve a rakpart és lánchíd lezárása a Fideszt? Szerintem mindenki örül neki hogy élhetőbb a város, lehet biciklizni biztonságosabban stb.
máj. 13. 13:35
 1/10 anonim ***** válasza:
64%

1. nem épült biciklis út. Az autóút egy sávját festették le úgy, hogy azon autók helyett biciklivel lehet menni és rengeteg pénzt költöttek el a biciklisávot elkerítő karókra, amik miatt sem a taxisok, sem a mentők, sem a tűzoltók nem tudnak megállnia járda szélén amikor kellene, és így a maradék sávot zárják el a közlekedés elől vagy nem tudják végezni a munkájukat.

2. a rakpart és a Lánchíd a fővárosi forgalom egyik legfontosabb útja. A lezárásukkal a forgalom kisebb utakra terelődik át és azzal sokkal nagyobb torlódások, lassabb közlekedés, dugó alakult ki a tömegközlekedésben is. A buszok sem tudnak menni ha a forgalom lassú vagy álla kereszteződésekben.

3. a város nem lett élhetőbb tőle, rosszabb lett.

4. a város külső területein fizetőssé tették a parkolókat, így már nem éri meg letenni kint az autót és használni a tömegközlekedést. Ha amúgy is sokáig kell ülni a buszon, villamoson is, mert az sem halad a dugóban, fizetni kell a parkolásért így is meg ha bemegy autóval akkor is, hát minek tegye l a kocsit aki kintről menne be valamit elintézni?

5. a felfestett biciklisávos főutakkal párhuzamosan mennek kisebb utak. Azokon lehetett volna kerékpáros közlekedés úgy, hogy csak az ott lakóók hajthatnának be az utcába. Akkor nem zavarnák a forgalmat és nem lenne életveszélyes a kerékpárosoknak.

Ezek az intézkedések nem javítottak, rontottak a város életén.

máj. 13. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
36%
Múltkor a villamoson ülve a Nyugatitól a Boráros térig számoltam, hogy hányan használják a biciklisávot. Összesen 4 biciklist és 1 rollerest számoltam, miközben szinte végig állt a kocsisor. Ebből levonható a következtetés, hogy kellett-e.
máj. 13. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
40%

Az Üllői úti, Váci úti, és a körúti bicklis sávok szerintem többet ártanak mint használnak. Nem tud rámenni semmi, csak a dugót növeli. Én biztos nem fogok arra tekerni, hogy szívjam a kipufogófüstőt az araszoló kocsikból. Értem a koncepciót, hogy szorítsuk ki a forgalmat a belvárosból, de ez akkor is borzalmas megoldás lett.

A hétvégi rakpartos téma az már egy fokkal jobb, oda gyerekekkel is el lehet tekerni, mert nincs melletünk semmi, ami füstölne.

máj. 13. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
66%

Ahhoz képest kevés embert szolgál ki, mint amilyen káoszt teremt a léte és visszafogott stílusban is méregdrágán van kiszámlázva a megteremtésének költsége. Nem a fő közlekedési utak ellehetetlenítése a megoldás, - mennyivel lenne értelmesebb a történet ugye, ha mondjuk a fő közlekedési utakkal párhuzamos, szélességüket tekintve erre alkalmas utcákban valósították volna meg a projektet. Ja, hogy akkor nem menne a napi köpködés - a kerékpárosok, motorosok, rollerosok és a gépjárművezetők között! Igaz? Így sokkal izgibb, hogy mindenki szapul, felőröl mindenkit!

De nem is vártam többet a vigyori bamba jóskától...

máj. 13. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
64%

Én biciklisként utálok Budapesten biciklizni. Szerintem nagy sz#r az egész.

A probléma hogy a város nem erre lett sajnos tervezve. A tervező asztalhoz le kéne újra ülni és rendesen okosan megszervezni a bicikliút hálózatot. Autók mellett nagyon nem érzem magam biztonságban biciklizés alatt. Így Kari geriék összes ilyen kezdeményezése szerintem baromság.

máj. 13. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
0%

Lehet sírni ezeken, de érdekes módon a belvárosi kerületekben brutálisan vezet nem csak Karácsony de az ellenzék is. Szóval igen, nekik ez jó, most az, hogy az agglomeráció szív, az nem Budapest problémája és pláne nem a belvárosi embereké.


Egyébként párizsban brutálisann bicikli forradalom volt az elmúlt években, mint a világon bárhol eddig. Érdekes módon ott nem hisztizik érte egy populista kormány, így az emberek örülnek neki:)

máj. 13. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Itt nem a kormány hisztizik, - ők helikopterrel járnak még budira is, - de szerintem nem vicces, hogy egy városban az ott élő emberektől pénzt szedhetnek - és szedegetnek is - arra, hogy 16 km-es távot másfél (!) óra alatt tehessenek meg. Nem jókedvében utazgat az emberek túlnyomó hányada, - sokkal inkább kényszerből!

A fogyatékos meg a buszsávban repesztő Audiból vigyorog a "művén"... :D

máj. 13. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
6. Nemcsak az agglomeráció szív, hanem azok az autósok is, akik a külső kerületekben laknak. És pont az a probléma, hogy csak a belvárosi emberek a fontosak.
máj. 13. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
61%
Kérdező te tényleg azt hiszed, hogy ezt csak a Fideszt vagy a fideszes szavazókat zavarja?
máj. 13. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%
Az igazi pofon az lenne a főmajomnak, ha megnyerné valaki más a választást és amerre csak költözik jelenlegi jóakarónk, mindenütt úgy alakítanák a közlekedési feltételeket, hogy három napi gyaloglással érje el az első parkolót is! :D
máj. 15. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!