Ha ilyen jó programja van a Mi Hazánk főpolgármester-jelöltjének, miért nem fognak rá többen is szavazni?
Grundtner András ismertette, hogy programjukkal azokat a budapestieknek üzennek, akik nem szeretnének a rosszul megtervezett kerékpársávok, lezárt hidak és utak miatt dugóban rostokolni. Azoknak is megoldást kínálnak, akiket zavar, hogy a BKK-járatokon és a közterületeken ittas, garázda személyek zaklatják őket, és akiknek a társasházi jogvitája évekig elhúzódik - mondta a politikus. Hozzátette, azoknak is alternatívát kínálnak, akik nem szeretnék, hogy a Városházára LMBTQ-logó kerüljön ki.
"hogy programjukkal azokat a budapestieknek üzennek, akik nem szeretnének a rosszul megtervezett kerékpársávok, lezárt hidak és utak miatt dugóban rostokolni"
A dugóknak nem a kerékpársávok és a lezárt utcák/hidak az okai, hanem a jelentősen megnövekedett autósforgalom. Ezt csak egyféleképpen lehet orvosolni: azzal, hogy minél több autós átvált a tömegközlekedésre, vagy a biciklizésre. A kerékpársáv, a modern tömegközlekedés fejlesztése, a buszsávok további kiterjesztésze, illetve az autósforgom korlátozása mindkét irányból is arra ösztönzi a közlekedőket, hogy mellőzzék az autó használatát.
Ne legyenek senkinek sem illúziói: olyan soha a büdös életben nem lesz, hogy egy kétmilliós városban mindenki majd autóval tud kényelmesen, dugómentesen közlekedni, és ott parkolni, ahol csak akar. Csak hogy egy példát hozzak, a texasi Austinban (amelynek az agglomerációval együtt a lakossága nagyjából megegyezik Budapest és agglomerációjának a lakosságával) nincsenek biciklisávok, nincsenek buszsávok, nincsenek autósok előtt lezárt utcák, szinte mindenhol ingyenes parkolás van, 8-10-12 sávos autópályák szelik keresztbe-kasul az egész várost, ennek ellenére a forgalom egésznapos(!!!) átlagos sebessége alacsonyabb, mint Budapesten csúcsidőben. Hogy csak a mai állapotot nézzük, ma Budapesten 16:15 perckor (tehát a csúcsidő közepén) az autósforgalom átlagos sebessége 44km/H volt, és a város egész területén 8 dugó volt, amelyeknek az átlagos hossza 600m volt. Ezzel szemben ebben a pillanatban, ahogy én ezt írom (austini helyi idő szerint 13:35-kor, tehát csúcsidőn kívül) jelenleg 37 dugó van, amelyeknek az átlagos hossza 4,7km, a forgalom átlagos sebessége pedig 36km/h. Miért? Mert Austinban még WC-re is autóval járnak.
Egyszerűen tarthatatlan az az állapot, hogy mindenki autóval szeretne közlekedni. Igen, nem tökéletes a BKK, és a biciklis közlekedés sem mindenki számára elérhető. De rengetegen vannak, akik számára ezek a közlekedési módok valódi alternatívák lehetnének, és csak azért járnak kocsival, mert az nekik kényelmesebb. Na, ezeket az embereket kell rávenni arra, hogy változtassanak a gondolkodásmódjukon, mindkét irányból, tehát fejleszteni is kell az alternatívákat, illetve az autózást is "kényelmetlenebbé" kell tenni.
Mert a teljes médiában cenzúrázva van a Mi Hazánk. A Mi Hazánk a legelhallgatottabb párt. Egyszerűen olyan elnyomásban, ellenszélben vannak, hogy nem tudnak eljutni az emberekhez. A Facebookon Toroczkainak még a nevét is tilos leírni. Ha leírod, akkor automatikusan bannolnak. Tipikus nyugati "szólásszabadság".
Elleben a balliberálisokat, mint Magyar Pétert végtelen mennyiségű pénzzel támogatja az USA, Soros György, a teljes média, a YouTube, Google kereső és a Facebook algoritmusa is őket népszerűsíti... David Pressman is megparancsolta a magyar influenszereknek, hogy kötelező Magyar Pétert népszerűsíteni. És még ők ugatnak orosz beavatkozásról... Ilyen a nyugati "demokrácia". A balliberálisok minden létező tudományt és módszert felhasználnak az emberek manipulálására. Nagyon profik ebben. Széles szakértői stáb segíti őket. Minden az ő kezükben van. A balliberálisok, globalisták igazi erőszakos szekta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!