Budapesten az autóval közlekedő emberek számára melyik főpolgármester-jelölt lenne az ideális választás?
Csodát egyik sem fog művelni.
Amelyik azt mondja, hogy kevesebb lett a dugó, az hazudik.
Amelyik azt mondja, hogy megszűnteti a dugókat, az hazudik.
Jóval több autó van Budapesten és az agglomerációban, mint amennyit az úthálózat elbír. Ha valahová teszel egy plusz sávot, akkor csak annyit történik, hogy máshol lesz dugó és becsábítasz még autósokat, tehát csak nagyobb dugó lesz.
11#
Budapest hatalmas lemaradásban van parkolóházak terén.
Lehet pedálozni nyugat-európai városokkal.Ott több utca van, ahol nincs az utcán parkolóhely.Igen, de rengeteg a parkolóház, mélygarázs, még a belvárosokban is.
Budapesten, alig építettek ilyeneket az elmúlt 30 évben.
Alagutak szintén nem épülnek, amik csökkentenék a felszíni forgalmat, növelnék az áteresztőképességet.
#12!
A parkolóházak csak szintén bevonzanának autósokat. Kivéve, ha a város határában lennének.
Svájcban az összes hegyi településen van parkolóház és tilos az utcán parkolni. (Van néhány kivétel, de az elv.)
Budapesten nem tudsz Münchent csinálni. Egészen más a két város.
A HÉV-eket kellene levinni a föld alá. Még a Tarlós érában kezdték ezt tervezni a szentendrei vonallal, de azzal sem történt semmi az elmúlt 5 évben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!