A nem olyan rég megvásárolt Mezőkövesdi reptérrel mit szeretne kezdeni a milliárdos üzletember?
Kassa ma négyszer annyi járatot indít, mint Debrecen:
Nyilván ez ugyan úgy pici regionális reptér, mint Debrecen. Ezek a járatszámok és utasszám túl kevés a normális működéshez.
11: Kassa/Szlovákia ugyanúgy jobban és gyorsabban jött ki a Covidból és a gazdasági mélypontról mint Magyarország/Debrecen!
2019-ben Debrecenben 600 ezer utas volt, míg Kassa nem érte el az 500 ezret.
2019-ben Debrecenből menetrend szerinti desztinációk: London, Párizs, Moszkva, Kijev, Eindhoven, Tell-Aviv, Milano, Basel, Brüsszel, Dortmund, Barcelona, München, Sheffield, Palma de Mallorca, Larnaca. A Covid idején az összes járat le lett állítva.
Mindeközben Győr, Pécs, Sármellék és a többi vidéki reptér összesen nem tudta a debreceni forgalom felét sem produkálni.
A debreceni példa igazolja, hogy lehet vidéki városban is működtetni egy repteret, de ahhoz nagy kitartás, szándék, és pénz is kell(lene). Szerintem sem Miskolcon, sem Pécsett sem Sármelléken nincs meg e a három összetevő mindegyike!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!