A kormány média egyre több rolleres balesetről számol be. Folyamatban az előkészítése az új kresznek, hogy a rolleresek ellen legyen mindenki? Járjon mindenki wc-re is kocsival, a prolik miatt benzinárat úgyse engedi a kormány elszabadulni...
Úristen!
Új kisjárműveket vezettek be, melyeket tömegesen használnak szabályozatlanul:
1 veszélyeztetik a gyalogosokat, a kapukon kilépőket a járdán ;
2 az elemi kresz-szabályokat sem tartják be; megyek át zöldben, a zebrán simán, nagy sebességgel elhúz előttem az állatja
Ugyanez vonatkozik a kerékpárosokra is.
Olyan kölkök kerékpároznak, rollereznek, akik soha nem részesültek kresz-oktatásban.
Aztán meg idióták alkoholos, drogos állapotban is felpattannak rá.
A közút az autóké, ez alap!
Hadd ne soroljam, hogy mindez miért evidencia.
Kőkeményen kell számon kérni a kisjármûvek szabálytalankodóit!
Rendszámot kell bevezetni a saját elektromos rollerekre és a kerékpárokra is, ugyanúgy, ahogy a MOL Bubi kerékpárjainak már van is.
Az ilyen ostobák miatt van egyre több baleset, mint te, kérdező.
Ugyanis nem szembeállítani kell az autósokkal a kisjárműveseket, hanem összehangolni a szabályokat a közlekedés biztonsága érdekében.
A rollerek valóban balesetveszélyesek. A kicsi kerekek könnyen elakadhatnak a kátyúkban, a mögötte jövő pedig elütheti a kátyúban felborúlt rollerest. Ha a kormány el akarná lehetetleníteni a rollereseket, akkor nem fektetne le jó minőségű aszfaltot, nem tömné be a kátyúkat, így lehetetlenné válna rollerrel közlekedni.
Az autóknak rengeteg alternatívája van, melyek közül az egyik legbiztonságosabb, a kerékpár, amely zord körülmények között is használható. Ha bár, kerékpárral sem lenne egyszerűbb wc-re járni, mint autóval. Szóval, ha mindenféleképpen közlekedési eszközzel szeretnék wc-re járni, akkor az olyan eszközöket ajánlom, mint például a gördeszka, görkorcsolya, hoverboard, stb.
#1 A közút a közösségé, tehát mindenkié, ez alap.
A szabályok betartása vagy be nemtartása nem az eszköztől függ, hanem annak a vezetőjétől. Az autósok is szabálytalankodhatnak, holott, elvégezték a kresz vizsgát, jogosítványhoz kötött, rendszámtábla kötelezett stb.
"2 az elemi kresz-szabályokat sem tartják be; megyek át zöldben, a zebrán simán, nagy sebességgel elhúz előttem az állatja"
Ugyanez a lakókocsis paraszt. Egyszerűen nincs tisztában a szerelvénye hosszával. Előzéskor úgy tér vissza mintha kispolszkival lenne. Sok büdös tahó meg csodálkozik mért ragaszkodom a B+ kategória bevezetéséhez.
Pontosan azért mert ezeknek a büdös görényeknek addig kell verni a fejét cséphadaróval míg fel nem fogja a szerelvény hosszát, addig pedig nem engedni közúton gyilkolni.
És mondom ezt úgy, hogy a motorkerékpár vagy a teher szétkategorizálásával nem értettem egyet. Aki megtanul motorozni kicsivel az tud naggyal is. Egyszerűen csak nagyobb teljesítmény ura lesz, amin semmilyen plusz tanfolyam nem segít. Amelyik idióta az úgy is ki fogja nyírni magát.
Ugyanez a teher is, aki a kistehert megtanulta az már tudja mikor kell a tükröt nézni, csak annyi hogy egy hosszabb szerelvénynél megvárja míg a segge is odaér ahová kell.
Egyedül a B kategóriás büdös görények esetében indokolt ez a szétkategorizálás, mert a jelenlegi szabályozás szerint olyan szerelvényekkel közlekedhetnek amivel csak gyilkolni tudnak.
Tehát a tehert nagyjából leírtam. A motorkerékpár esetén sincs nagy különbség. Aki 1000ccm-vel nyirja ki magát vagy másokat az kinyírná egy 125-össel is. Méreteiben nincs jelentős különbség, nem hosszabb szélesebb vagy magasabb méterekkel csak centikkel. Tömegben nincs nagy különbség, mind 400 kg alatt kell hogy legyen. A sebessége meg pont annyira van korlátozva a 125ösnek mint az ezresnek. Lakott területen ötven kívül hetven. Az meg hogy valaki barom és megy 200al nem vizsga kérdése.
A B kategóriás tajtékzó paraszt viszont nem éri fel ésszel, hogy a kispolszki most 4-5 méterrel hosszabb, mert mögé akasztott a tirpák egy trailert vagy egy lakókocsit. Csak tér vissza eléd mint minden tisztességes sorozatgyilkos, meg szorítja lefelé a motorosokat, a kva anyját.
Ki hogy fogja fel a dolgokat.
De arról miért a gyalogos-, vagy az autós tehet, mert a "tisztelt" rollerező csak úgy otthagyja a tragacsát az út/utca/járda közepén, vagy össze-vissza száguldozik, és nem akarja a KRESZ-t követni?
Ez egy társadalmi probléma lett, amit a rolleresek kreáltak maguknak a trehányságukkal, és csak rendet szeretnének többen e téren, nem az ellenségeskedést velük.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!