Lázár Jánosnak nem kellene lemondania a vasúti közlekedés összeomlása miatt?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
1:
-lekapcsoltak minket az európai kocsikról, max átszálással mehetsz tovább, a magyar kaotikus késéskre hivatkozva tették
-az 1es vonal felújitása valami tragikomédia, senki sem tudja, mikor, hol és hogy fog a pótlóbusz beérni -igen, még ma is kaotikus-
-az alvonalak bezárása és egy csomó helyen nincs normális alternativa
-a vasúti kocsit és mozdonyok állapota, az "új" mozdonyok állapota, ami az első nap lerohadt, a sinek állapota
-állományhiány mozdonyvezetőből és kalaúzból és az egyéb ellátóból
-és akkor még csak halkan hozzáteszem, a Budapest-Belgrád vasút vonal épitésének kérdésességét is
Hogy a kérdésre is válaszoljak, de, le kellene, de nem csak emiatt és egyből vihetné magával a főnökét, akinek szintén le kellene mondania.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha a problémák akkor kezdődtek volna amikor kinevezték akkor le kellene mondania.
De nem akkor kezdődtek. Kapott egy romokban levő máv-ot.
Gondolom kérdező az a problémád hogy egy hónap alatt nem oldotta meg a máv összes gondját.
De te akkor összetéveszted a názáretivel. Az egy másik történet volt. Egy mesekönyv.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#7: Ajánlom figyelmedbe a 3-as hozzászólásomat: "... és mindenféle előremutató stratégia hiányát".
Oké, átvette, nem tud azonnal csodát tenni, de nem látom azt sem, hogy lenne egy terve, amivel hosszabb távon stabilizálhatná a helyzetet. Mit csinált eddig? Lefújta az összes meglévő tervet, volt aminek kapcsán már elnyert EU-s pénzt is elbuktunk emiatt. Vitézy Dávidnak ebben a témában nagyon igazat adok. Értem én azt is, hogy pénzhiány van, de talán nem a legfontosabb, egész országot érintő vasúti fejlesztéseket kellene lefújni, pláne úgy, hogy több projekt is már javában tervezési szakaszban volt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!