Nem kéne bevezetni egy Londonhoz hasonló behajtási díjat Budapesten?
Lehetne.
De akkor előbb legyen 11 metróvonal és úgy 400 km metróhálózat, mint Londonban.
Előbb legyen olyan tömegközlekedés ahol nem a csövsek hugyat kell kerülgetni.
Előbb legyenek kiépítve bicikli utak, nem úgy hogy felfestunk a forgalmas autóút közepére egy bicikli ikont, hanem igazi.
Legyen a város határán nagy ingyenes parkoló, ahol letudom tenni az autót.
Ha ezek megvannak akkor lenne értelme tiltogatni a kocsikat.
A példa kiváló, örülök, hogy vannak emberek, akik körülnéznek a világban és fogékonyak az ötletekre. De ne felejtsük el, hogy a brit Munkáspárt abszolút többségben kormányozza Londont, kényelmesen be tudnak vezetni ilyen haladó szellemiségű ötleteket. Karácsony viszont egy koalícióban van, meg van kötve a keze a jobboldali koalíciós partnerei által, akik ilyesmikről hallani sem akarnak.
Ha az autós forgalma t korlátozzuk, akkor a tömegközlekedésnek ahhoz fel kell nőnie. Így is telített a tömegközlekedés csúcsidőben, ha az autóról áttérnek emberek a tömegközlekedésre, akkor a tömegközlekedést bővíteni kell, és a járatokat sűríteni.
"Mondjuk azt hozzá kell tenni, nagyon nem népszerű a ULEZ a londoniak körében."
Nem, a londoniak körében népszerű, ott is az agglomeráció lakosai hisztiznek, hogy nem az ő igényeiknek megfelelően fejlődik a város.
- Korlátozni kéne az autókat a városban.
- Oké, de előbb épüljön meg X, Y és Z.
- Arra nincs pénz.
- Akkor ne korlátozzuk az autókat.
Ennek a beszélgetésnek valamilyen formája nagyjából a 2000-es évek legeleje óta változatlanul előjön, és nem sok esély van rá, hogy a következő 20 évben ez máshogy lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!