Támogatod, hogy Budapesten részesítsék előnyben az autóval nem rendelkezőket?
"és instant adjuk oda azoknak akik nem akarnak dolgozni"
Manapság pont ez történik, amikor a főnökeinknek gürizünk, ők meg zsebre vágják a nagy nyereséget.
A kérdés itt amúgy elsősorban nem az elosztási politikáról szól, inkább arról, hogy az autós közlekedést kellene-e korlátozni. Ha korlátozzuk, akkor a tömegközlekedést nagyon meg kell erősíteni és sűríteni a járatokat, mert csúcsidőben így is heringparti van már.
A fenti módon meg nem támogatom a korlátozást, többek között a családosoknak például szükségük van autóra.
Én támogatnám. Maradjanak csak a mentők, tűzoltók, rendőrség és a taxik vészhelyzet esetére. Mindemellett a közösségi közlekedést is fejleszteni kellene.
A lakásvásárlást mondjuk nem tiltanám, de nagyobb adókat vetnék ki rájuk, különösen ha egynél több autó van egy háztartásban.
"Mi lenne ha kitalálná valaki hogy akik "túl sok netet birtokolnak" azok ezentúl fizessenek több adót vagy kötelesek legyenek megosztani azokkal akiknek nincs internet elérésük, mert hát milyen dolog ez, hogy neked gyors, korlátlan neted van, másoknak meg nincsen, tuti miattad lassabb azoknál a szolgáltatás akik töredékét fizetik érte."
Ez egy teljesen hibás érvelés. A kérdező nem azért sajnálja az autósoktól az autót, mert neki emiatt nincs, vagy csak rosszabb van, hanem mert rontja az életminőséget, szennyezi a környezetet.
Budapestnek elhetobbnek kell lennie.
Egyreszt fejleszteni kell a tomegkozlekedest es a kerekparos infrastrukturat
Ezaltal tobben tennek le az autot es kevesebb lenne a dugo.
En videken lakom es amikor csak tehetem tomegkozlekedessel megyek pestre
Ha muszaj kocsival mennem, akkor is leteszem egy P+R parkoloba, a fene se akar a belvarosban keringeni parkolohelyert
Amugy azt tamogatnam, amit Japanban csinalnak: csak akkor vehetsz autot, ha van hol parkolni vele. Igazolnod kell, hogy van sajat parkolo helyed vagy bereltel egyet a lakasod 2 km-es korzeteben.
"Amugy azt tamogatnam, amit Japanban csinalnak: csak akkor vehetsz autot, ha van hol parkolni vele. Igazolnod kell, hogy van sajat parkolo helyed vagy bereltel egyet a lakasod 2 km-es korzeteben."
Az egész város egy nagy parkolóhely, legyen az járda, park, füves rész, magánterület, akármi. Ki kell magad dumálni: "én lenni külföldi, nem ismerni város, szeretni gulyásleves". Vagy beadod hogy rokonod haldoklik és érte mentél csak már elvitte a mentő. Muszáj túljárni az eszükön, csak ilyen trükkökkel lehet közlekedni a városba. De én parkoltam már rá bicikliútra is. Mióta a Kőgazdag Fiatalokat nézem, úgy érzem megtehetem.
igen, és egy három méteres betonfalat is kéne a városhatárra építeni.
tudod milyen a tömegközlekedés Bp külső kerületeiben?
óránként jár a vonat, annak is kb 40km/h sebességkorlátozása van, és félóránként a busz.
legalábbis itt a 18 kerben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!