Felvették a MÁV-hoz azt az embert, aki azt tanácsolta pár éve "szálljon át másik autóba"?Mit gondoltok erről az "utasbarát" hozzáállásról?
Figyelt kérdés
Ha valaki lekési a csatlakozást, akkor várakozzon a váróban reggelig.A váróban, ami Magyarországon sincs 0-24-ben nyitva.
Olyan, mintha azt mondták volna, az utasok menjenek a p_csába, csak a baj van velük.
Igazi utasbarát, ügyfélközpontú hozzáállás.Jobb is lenne,ha összeomlana az egész kóceráj.
Úgy kellene, mint a légitársaságoknál.Késett és a MÁV hibája?Akkor tessék motelt, vagy valami szállást fizetni az utasoknak vagy buszt szerveznie egyből.
Mi az,hogy aludjon a váróban?Ja, nincs rá pénz?Egyéni, szociális probléma, legközelebben csinálják úgy,hogy nem késnek.
2023. szept. 30. 10:28
1/2 anonim válasza:
Hát ha egy vonat késik eleve kötelessége szállást biztosítani, mivel kifizetted a jegyet ami garantálja a szolgáltatást.
Mi a problémád?
2/2 A kérdező kommentje:
1#
Az,hogy a MÁV szerint, nem így van.
2023. szept. 30. 10:56
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!