Zajta-Szatmárnémeti és Csenger-Szatmárnémeti között miért nem állították még helyre a vasúti közlekedést így 103 év után se?
Jelenleg ezek "világvége" állomások és falvak, pedig ott van mellettük a határ túloldalán egy nem is kicsi város, sok munkalehetőséggel. Zelenyák néninek Zajtáról még az is nagy segítség lenne, ha pl. takarítónő lehetne a Hotel Dacia-ban, ahova mindennap beingázik.
Ha vissza lenne állítva a sín, és szereznének oda egy Bz-t, pár perc lenne az út, és amíg Románia nem lesz Schengeni, azt is meg lehetne csinálni, hogy pl. már a peronon lenne útiokmány-kontroll a vonatra felszállás előtt, mind magyar, mind román oldalról, így nem kéne a határellenőrzés miatt dekkolni az első román oldali állomáson. Egy automata beléptetőkapuval is meg lehetne oldalni mivel már digitálisak az igazolványok.
"Ha vissza lenne állítva a sín..."
Ki fizetné? A magyar határig fizethetné a MÁV, ha lenne pénze ilyesmire, de a túloldalon a CFR részéről van erre igény? Mert ha nincs, nem látom értelmét, hogy magyar pénzből építsünk vasúti pályát Romániában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!