Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Budapestiek! Melyik főpolgárme...

Budapestiek! Melyik főpolgármester-jelöltre szavaznátok inkább?

Figyelt kérdés

1. Autóellenes. Kerékpárt, rollert, tömegközlekedést, gyaloglást, esetleg taxizást előnyben részesíti. De lényeg, hogy a saját autóját mindenki adja el, vagy hagyja otthon.


2. Gyalogospárti. A belvárosba és a Lánchídra ne lehessen semmilyen motoros meghajtású járművel behajtani.


3. Közlekedéspárti. Nem akar gyalogos és biciklis zónákat. Jó tömegközeledést, sok buszsávot akar. De ezt leszámítva nem korlátozná az autósokat.


4. Autós párti. Nem akarja leépíteni a tömegközlekedést, de kicsit kevesebb buszsáv lenne.


2023. szept. 17. 13:18
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
37%
Szerintem európai városokról volt szó, ne az autób*zi amcsikból induljunk ki.
2023. szept. 17. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 A kérdező kommentje:
Tokiót említette valaki. Tokió nagyon jó és talán egyedülálló példája a tömegközlekedők, kerékpározók és autósok közötti harmóniának. A főútvonalak mini autópályákhoz hasonlóak, relatív gyorsan lehet rajtuk haladni, és gyakran a föld felett pár méterrel mennek, ahol nem lassítja a forgalmat kereszteződés pár méterenként. De mindenhol máshol, ahol nincs ilyen főútvonal, ott viszont viszonylag nyugodt utcákban lehet gyalogolni és kerékpározni. Kifejezetten kellemessé teszi a sétát és kerékpározást, hogy sok kisebb és nagyobb park van! A tömegközlekedés szintén kiváló és kiszámítható. A belvárosban egymást érik a metróvonalak, amik teljesen össze vannak kapcsolva az elővárosi vasútvonalakkal.
2023. szept. 17. 15:07
 13/15 anonim ***** válasza:
47%

#10


NewYork-nak speciel vannak olyan részei ahova nem lehet behajtani. Pl. a Central park. Korlátozták a forgalmat a Times Square-en a Herald Square-en.


De Párizs is elég nagy város, meg Madrid is.

2023. szept. 17. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
59%
#10 nem értek egyet #4 válaszával, de Tokió példáját lehetne követni. Ott CSAK akkor vehetsz kocsit, ha bizonyítod, hogy tudod hol parkolni, mert csak az utcán hagyni nem szabad. Szerintem ezt jó lenne itthon is bevezetni legalább a belvárosban, pl eleinte értékhatárral, mert az nem állapot, hogy 10+ milliós autók rondítják és szűkitik az utcákat.
2023. szept. 18. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:
69%

Szerintem első körben a második vagy többedik autókat, illetve a trükközéseket, ide-oda bejelentgetéseket kéne drasztikusan szabályozni. Ezek után pedig végre figyelembe kéne venni az autók méretét, kibocsájtását, szállítható személyek számát a parkolási díjaknál.


Az önkormányzatoknak nem szabadna több lakossági parkolási engedélyt kiadniuk, mint a parkolóhelyek számának 80-90 %-a, illetve csak azoknak adjanak kerületen belül, akiknek nem megoldott a telken belüli parkolásuk!


A dugódíj jellegű dolgokkal, hogy ha fizetsz 10 k-t, akkor behajthatsz a Hungárián belülre, azért nem értek egyet, mert Bp-n és környékén ezt többen is simán meg tudják engedni maguknak, viszont vannak élethelyzetek, amikor a kevésbé tehetőseknek is autóval a legjobb eljutniuk vhova -- pl tartós betegség, stb -- és őket az ilyen jellegű szankciók aránytalanul érintenék.


Ja, és a buszsávok számát, hosszát simán lehetne még növelni!

2023. nov. 26. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!