Budapestiek! Melyik főpolgármester-jelöltre szavaznátok inkább?
1. Autóellenes. Kerékpárt, rollert, tömegközlekedést, gyaloglást, esetleg taxizást előnyben részesíti. De lényeg, hogy a saját autóját mindenki adja el, vagy hagyja otthon.
2. Gyalogospárti. A belvárosba és a Lánchídra ne lehessen semmilyen motoros meghajtású járművel behajtani.
3. Közlekedéspárti. Nem akar gyalogos és biciklis zónákat. Jó tömegközeledést, sok buszsávot akar. De ezt leszámítva nem korlátozná az autósokat.
4. Autós párti. Nem akarja leépíteni a tömegközlekedést, de kicsit kevesebb buszsáv lenne.
#10
NewYork-nak speciel vannak olyan részei ahova nem lehet behajtani. Pl. a Central park. Korlátozták a forgalmat a Times Square-en a Herald Square-en.
De Párizs is elég nagy város, meg Madrid is.
Szerintem első körben a második vagy többedik autókat, illetve a trükközéseket, ide-oda bejelentgetéseket kéne drasztikusan szabályozni. Ezek után pedig végre figyelembe kéne venni az autók méretét, kibocsájtását, szállítható személyek számát a parkolási díjaknál.
Az önkormányzatoknak nem szabadna több lakossági parkolási engedélyt kiadniuk, mint a parkolóhelyek számának 80-90 %-a, illetve csak azoknak adjanak kerületen belül, akiknek nem megoldott a telken belüli parkolásuk!
A dugódíj jellegű dolgokkal, hogy ha fizetsz 10 k-t, akkor behajthatsz a Hungárián belülre, azért nem értek egyet, mert Bp-n és környékén ezt többen is simán meg tudják engedni maguknak, viszont vannak élethelyzetek, amikor a kevésbé tehetőseknek is autóval a legjobb eljutniuk vhova -- pl tartós betegség, stb -- és őket az ilyen jellegű szankciók aránytalanul érintenék.
Ja, és a buszsávok számát, hosszát simán lehetne még növelni!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!