Egyetértesz a két kamara Karácsonynak címzett levelével?
A budapesti belvárosban a közlekedési helyzet egyre rosszabb, ez igy van
De ez azért van mert egyre több az autó, és az elmult kb 15 évben semmilyen beruházás nem történt amia helyzeten enyhíthetne...
Az elmult 15 évből csak 4 ben volt Kari Geria főpolgi, előtte a Tarlós elvtárs volt ugyebár.
Sajnos jelenleg felgyorsult a problémák létrejötte, mivel a magyar pártállam nem adja oda a fővárosnak járó állami támogatást, igy semmi mozgástere nincs jelenleg a Kari Geri által vezetett városveztésnek.
Tehát a mostani helyzet gyakorlatilag a fidesznek köszönhető, ám de ne felejtsük hogy egy nagyváros közlekedését megoldani nem egyszerű dolog!
Lehet, hogy egyre több az autó, de karigeri aktívan tesz is a közlekedési helyzet rontásáért az autósok életterének szűkítésével (alig használt biciklisávok, Lánchíd lezárása, stb.) és a P+R parkolók fizetőssé tételével.
Lehet nyafogni, hogy a kormány nem ad pénzt (érdekes, más önkormányzatoktól is vontak meg támogatásokat, ott mégsincs ekkora baj), de lennének lehetőségek, amelyekkel minimális összegből nagyot lehetne javítani a közlekedés helyzetén.
- A nagykörúti biciklisávok megszüntetése, emellett a biciklisek kitiltása a forgalmasabb főutakról, amennyiben van a közelben párhuzamos mellékutca.
- A forgalmi jelzőlámpák összehangolása.
- A BKV átszállásainak összehangolása.
- Azokban a csomópontokban, ahol van gyalogos aluljáró, a gyalogos jelzőlámpák nyomógombossá tétele, és csak a mozgáskorlátozottak használhassák őket.
#3 de mert ha nem teszel ellene, akkor meg az lesz, mint amerikában, hogy mindig egyel több sáv, de ugyanakkora dugó... Ez egy kib*szott tény, hogy a több sáv nem oldja meg a problémát, minden létező szakember tudja és teli van remek példával a világ ilyesmivel...
A P+R sem megoldás, mert TÚL SOK AZ AUTÓ az agglomeráció miatt, egyszerűen nem tudsz eleget építeni... A valódi segítség elővárosi vasút és Bp közlekedésének fejlesztése lenne. De ez mind ÁLLAMI projekt amire a kormánynak van pénze és ők is intézik az egészet... Pl tudod miért nem kezdik el a hévek felújítását ami az M5 metró előszele lenne? mert nincs eu-s pénz... Amit lehet köszönni az évek óta állami pénzen 0-24 brüsszelező kormányunknak.
Ha van olyan fideszes, aki beszél angolul, akkor érdemes megnéznie ezt a videót: https://www.youtube.com/watch?v=bQld7iJJSyk
Röviden elmondják, hogy az utak több sávosítása jellemzően még nagyobb dugókat okoz, és a tömegközlekedés elsorvasztásával jár. Míg a kevesebb sáv, a környezetbarát tömegközlekedést felvirágoztatja, és kisebb dugókhoz vezet.
De tudom, ez csak tapasztalati tudomány, az igazság abban van, amit a Orbánék a hatalmuk kiterjesztése érdekében szajkóznak :)
#4 Szóval szerinted egy kétszer akkora csövön nem folyik keresztül gyorsabban ugyanannyi víz, mint egy feleakkora csövön? Hányas voltál matekból és fizikából?
Nem mondom, hogy a kormány nem hibás, de a városvezetés is javíthatna a helyzeten, vagy ha ahhoz inkompetensek, akkor legalább ne rontsanak rajta. Egyébként nem mindenki fideszes, akinek nem tetszik karigeri ámokfutása.
7-es, na látod a józan paraszti ész ennyit ér a komplex problémák esetében :) A végtelenül leegyszerüsített csöves példád nem modellezi jól a valóságot.
A valóságban a vastag csövek végein vékonyabb csövek vannak, és a vastag csövet látva, más vékony csövekben folyó vizek is a vastag csövekben akarnak majd folyni, ezért a vékonyabb csövek elkorrodálnak, és a maradék ott folyó víz is a vastagabb csövek felé kényszerül, újabb csővastagítást téve szükségessé.
A lényeg, hogy a világ bonyolult, érdemes szakemberekre hallgatni, nem pedig politikai propagandistákra.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!