Ha a MÀV alkalmatlan a vasùti szemèlyszàllítàs lebonyolítàsàra mièrt nem adja àt a kormàny a vasùthàlòzatot a Gysevnek?
A Gysev regionális vasúttársaság.
A nevében is bent van.
Plusz nekik olyan vonalaik vannak, amik forgalmasak.Tele vannak a vonataik.
Úgy könnyű.
A Mávnak meg van mindenféle mellékvonala zsákfalvak között.
#4
Könnyebb megtölteni a vonatokat, ha színvonalas szolgáltatás nyújtanak. A MÁV-nak ez lassan már fővonalakon is bajos, annyira nem hagynak neki pénzt az üzemeltetésre.
Például Miskolc-Hidasnémeti(-Kassa) között minden második vonat nemzetközi IC, amire ugyan felengednek a határig/-tól helyjegy nélkül, viszont nem áll meg csak kb. 3 helyen.
#5 Gondolom nem jársz vonattal.
Nálunk nemrég újították meg a vonalat és sokkal többen utaznak most vonattal, mint korábban. Több más vonal is ilyen és amikor ezeknek a felújításáról volt szó a hozzád hasonlók itt tomboltak, hogy a fidesz meg a zorbán miért költ el rá ennyi pénzt, hiszen sokkal fontosabb lenne az oktatásegészségügy, meg korrupció és csakis azért csinálják a vasútfelújítást, hogy lölönek menjen a lopott pénz blablabla.
Itt vitáztam a hozzád hasonlókkal pont azon, hogy mennyire fontos a vasútfelújításra költeni.
Most meg jöttök ezzel az ócska szöveggel, hogy kevés, meg nem foglalkoznak a vasúttal. nevetségesek vagytok.
3.
Egyetlen kérdés: Melyik kormány volt alkalmas rá? Csak mert a MÁV kb. a rendszerváltás óta romlik, kallódik, rohad.
Egyedül az EU csatlakozás után voltak túlárazott "felújítások" unió pénzből (ami sokszor annyiból állt, hogy a régi neonfelirat helyett kék alapon fehér/sárga betűkkel írták ki az állomás nevét) meg érkezett pár Flirt motorvonat egy adócsaló ember cége által gyártva. De ezen felül...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!