Mièrt nem adja àt a kormàny a Gysevnek azon
vasùtvonalakat,amiket beakarnak zàrni?
Jelentkezett a Gysev, hogy át akarja venni? Kicsit más a nyugati országrészben a helyzet, abból nem lehet általánosítani.
2023. júl. 27. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
Napi 5-10 utassal nem lesz nyereséges.
2023. júl. 27. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
3/17 A kérdező kommentje:
2)A bezàrandò vonalakon,egyrèszről sok helyen jòval több az utas,mint 5-10,màsrèszről a Gysev àltal àtvett mellèkvonalakon is ez volt a kifogàs a MAV idejen,hogy keves utas meg ilyenek,a Gysev megis nyeresegesse tette öket.
Fel kéne fejleszteni ezeket a valaha jól működő vonalakat, hogy ne napi 5-10 utas legyen.
2023. júl. 27. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
5/17 A kérdező kommentje:
4)A Gysev pont ezt csinàlta
A már évekkel ezelőtt bezárt Csorna-Pápa vonalat át lehetett volna nekik adni, de akkor már a Győr-Pápa-Celldömölk vonalat is illett volna, mert ezek így passzolnak össze. Akkor lehetne a menetrendeket úgy kialakítani, hogy Pápán jó átszállás legyen, akkor lenne forgalom a Csorna-Pápa vonalon.
Arról már nem is beszélek, hogy a Veszprém-Alsóörs vonalat újra ki kellene építeni. Akkor a Győr-Veszprém-Alsóörs vonalnak is nagyobb forgalma lenne.
2023. júl. 27. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
Mert a hatalom szándéka a vidék tönkretétele és az emberek városokba kényszerítése, mivel a városi ember könnyebben irányítható.
#2 Azért van kevés utas, mert a mellékvonalakon direkt úgy tervezik a menetrendet, hogy minél kevesebb embernek legyen jó, hogy aztán a veszteséges mivoltára hivatkozva bezárhassák az adott vonalat.
2023. júl. 27. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
Mert akkor nem lesz munkája annak a sok bakteorolugsnak 😅
2023. júl. 27. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
Nem lenne értelme, az érintett vasútvonalak közel sincsenek ahoz a területhez amit a Gysev üzemeltet, ha lenne is rá szabad járműkapacitása akkor is értelmetlen, hisz helyi személyzetet kell felvenni és a karbantartás is úgy meg kell szervezni, hogy a járművek lejussanak Sopronba, Szombathelyre, ez ennél összetettebb.
2023. júl. 27. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
Hogy a Gysev mire képes, azt a Szombathely-Kőszeg vonalon lehet tanulmányozni. Azt is azért adták át neki, mert különben bezárták volna a csekély utasforgalom miatt. A Gysev először felújította síneket és villamosította a pályát majd új vonatokat vásárolt arra vonalra. Azóta megsokszorozódott az utasforgalom, és már föl se merül, hogy ezt be kéne zárni.
2023. júl. 27. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
További kérdések: