Örültök neki, hogy NER-es oligarchia kezébe fog kerülni a MÁV fővonalai 2024-től és spórolás alatt a kisebb vonalakat megszüntetve, a volán fogja átvenni az utasok szállítását?
Kalauz mondta, hogy már a munkaruhát is maguknak kell venni, folyamatosan vonnak meg tőlük mindenféle juttatást.
Ez a nagy szakértelem a NER-nél?
Amihez a fidesz maffia hozzáér, az sza...rrá változik?
#2
Én is. Már akkor is örültem amikor a szocik zárták ugyanezért a gazdasságtalan szárnyvonalakat.
De akkor az baloldal nemzetrontó politikájának számított és nem piaci alapú közlekedésnek.
A fideszesek szó szerimt semmit nem gondolmak a világról. Mindig azt gondolják, ami a fidesznek érdeke, hogy gondolják.
Àrstop a lisztre: lyòò, bele kell avatkozni a piaci fòlyamatokba! A piac gonòsz!
Megszűntetik a vasútvonalakat, magànegészsègügybe terelik az embereket: lyòò, a piac hatàsos, aki nem ìgy gondolja az liberàlfasisztakomcsi!
"Àrstop a lisztre: lyòò, bele kell avatkozni a piaci fòlyamatokba! A piac gonòsz!"
Kb. ez az értelmi színvonal a liberráltaknál és az iskolázatlanabbjának.
Amkor pl. nem avatkozik bele a kormány, akkor "fújfidesz", mert drága lett a benzin, és komolyan elhiszok, hogy a zrobán mosolyogva tekergeti valahol az árakat euróaszerte.
Meg mosolyogva csinál inflációt úgy ,hogy németeknél mi is dupláját fizetjük a sajnak is. :D
Amikor meg sapkát tesznek a benzire, akkor meg "fújfidesz",, mert beavatkozik fúj...
4
Akkor ki vegye meg? Mert ezek szerint mindegy, hogy ki hogyan működtetné. Az ellenzékiek azt akarják, hogy mindent külföldiek vegyenek meg, a fideszesek szerint meg minden maradjon magyar kézben.
Ez nálunk úgy van, hogy amikor pénzt kell alamibe beletolni, akkor szarrágó módon állunk hozzá és senki nem tülekedik - max ha ingyen pénzt kap érte a kormánytól - aztán amikor kiderül valamiről hogy jó üzlet, akkor mindenki magyar tulajdonban szeretné tudni.
Így volt a közművekkel, a kisker bolthálózatokkal, de a különböző gyárakkal is.
Amíg a külföldi szolgáltatóké volt az áramhálózat, addig drága volt az áramdíj, és a fenntartást sem fedező a rendszerhasználat, aztán amikor sikerült kizsarolni a cégeket a külföldi tulajoktól, akkor szinte ingyen adják az áramot, viszont Lölőnek többszörös rendszerhasználati díj jut.
9
És mi van azokkal a cégekkel, amiket külföldi vett meg, majd leépítették? Mert erre is van több tucat példa. Az EU csatlakozás egyik feltétele volt a privatizáció.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!