Mire fel ez a felháborodás a Lánchíd autómentéssé tétele körül?
Kb. 500 métert nem használhatnak az autósok... már bocsánat, de ki a *@$zt érdekel ez?
A kerékpárosok (traktorosok, lovasok) az ország több ezer kilométernyi útjáról ki vannak tiltva. Mindezt azért, mert maga a közútkezelő sem bízik abban (mellesleg valószínűleg alappal), hogy a Wc-re is kocsival járó Fittipaldik képesek biztonságosan megelőzni 20 km/h-val haladó járműveket. Aztán persze ezeknek az embereknek a mozgásszegény életmódból eredő betegségeinek kezelését többek között a kerékpárosok fogják finanszírozni.
A Lánchíd lezárása miatt sírók mikor kezdenek el amiatt lázadozni, hogy a Püspökladány és Karcag közötti 15 km-es táv kerékpárral aszfalton, szabályosan 75 km? Ott nem ám egy hídnyi távolságot kell kerülni.
#1 "visszasüllyedünk több száz évet"
Te fogyatékoa vagy. Igen, moatantól gáz làmpàk fognak ègni Pesten ès az utcàra öntik majd a szemetet mert egy darab hídat nem pöföghetnek tele az autósok, mint ahogyan Prágában Firenzében és Amszterdamban sem. Ott is tiszta középkor lett.
Karigeriben van valami zsigeri, irracionális gyűlölet az autósokkal szemben, ezért igyekszik lehetetlenné tenni Pesten az autós közlekedést. Csak az a baj, hogy a külső kerületekből bejáróknak nincs alternatíva, mert se P+R parkolók, se normális tömegközlekedés nincs.
Amúgy az országutakról nincsenek kitiltva a biciklisek. Annyi, hogy lakott területen kívül kötelező a láthatósági mellény. Sajnos a legtöbb biciklis nem ismeri a kreszt, láthatóan te sem.
Mert amit az ellenzék csinál az csak rossz, amit a fidesz az pedig csak jó lehet.
Eddig is megvoltak pár évig az autósok bp-n, ezután is meglesznek. De a legnagyobb érv, hogy így összességében több ember fog átjutni rajta, mintha araszoló autó sor lenne (hiszen csak egy busz több embert visz át, mint amennyi a hídon ül autókban:D).
Másik dolog, hogy az autók kiszorítása a belvárosból nagyon fontos lenne, ezt pedig csak ilyen kényelmetlen döntésekkel lehet elérni. Én vidékről költöztem bp-re, szóval sz*rni is kocsival jártam:D de egyszerűen itt semmi értelme nincs használni, sőt, ahonnan ki vannak tiltva a kocsik azok a helyek aranyat érnek, hiszen nyugisak, halkak és sokkal jobb a levegő.
Egyszerűen bp-n mi szól az autósok mellett? Nehéz dolgok szállítása? Az emberek többsége k*rva ritkán vesz pl bútort vagy egyéb dolgot otthonra, sokkal olcsóbb egy autó fenntartása helyett ilyenkor megrendelni, hogy vigyék ezt házhoz... A sz*r idő is nevetséges kifogás, mert egy 100 ezer forintos minőségi sí kabáttal hurikánba is kényelmes lehet kimenni és sokkal olcsóbb ez, mint kocsival járkálni. Meg amúgy is ritkán van ennyire rossz idő, amikor tényleg ömlik az eső brutálisan + hideges is alig vannak már...
Egyszerűen semmi értelme nincs az autókban bp-n, egyedül az ingázókat lehet megérteni, de csak ő velük nem lenne probléma.
A Lánchídon korábban is volt tömegközlekedés és akkor is lehetett rajta közlekedni. Az, hogy Mr. Karácsony Gergely, aki többszöri próbálkozásra sem volt képes sem a jogsit letenni, sem nyelvvizsgája nincs (ami nemzetközi tárgyalásokkor igencsak hátrány) mit állít az már egyre kevesebb Budapesten élőt érdekel.
A Lánchíd miatt évekig kerülniük kellett kilométereket az embereknek, akiket Karácsony átvert. A Főváros ugyanis úgy kötött az állammal szerződést az utóbbi biztosít finanszírozási összeget, de a Lánchidat a felújítás után az autósok újra használhatják. Ezt rúga fel vagy akarja felrúgni Őméltósága a főnöke utasítására.
#2-es: “ mint ahogyan Prágában Firenzében és Amszterdamban sem”. Ez igaz, viszont ezeket a városokat nem szeli ketté egy máshogyan áthatolhatatlan folyó.
Ahogy 3-as is mondja, a külső kerületekben lakók nem tudják megoldani a parkolást. Ez a probléma.
Ha lenne P+R parkoló elérhető áron, sokkal kevesebb autó lenne az utcán.
A kiszorítás azért nem megoldható, mert rengetegen járnak Pestről Budára dolgozni. Azt pedig csak a városon keresztül lehet megoldani. Ilyen a város kialakítása, ezzel nem tudnak mit csinálni.
Én például Pest külső szegletében lakom, de Budára járok dolgozni.
Autóval 1 óra, tömeggel 2 (egy irányba). Amíg a külső kerületekben nincs normális tömegközlekedés kialakítva, addig mind az autós variációt fogjuk használni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!