Akik a magyarországi akkumulátor gyárak ellen tiltakoznak, azok tudnak helyette más, jobb és konkrét alternatívát ajánlani?
Én, mint targoncás, 480-at kaptam most. Az operátorok 250-350 között, általában az összes gyár hasonlót fizet.
A komáromi SK akksigyár talán 30 ezerrel többet ad. De ott fel is dobod a pacskert hamarabb a kelleténél.
12 - "De ott fel is dobod a pacskert hamarabb a kelleténél."
Akkor menj el temetkezési vállalkozónak Komáromba!...
9#
Ennek megfelelően le is lettem pontozva. Ezek zárkózni szeretnének valamihez, aminek az erőforrás igénye sci-fi be illő, vagy ezzel akarnak rámsütni valami pártidióta bélyeget. Meneküljön mindenki nyugatra. Talán van még néhány évtizedünk ebből a háromszáz éves rövidke történetből.
Mert úgy kezdődik a tárgyalás hogy
-csak akkor jövünk az orszagukba ha garantalják hogy szakszervezet a lábát se teszi be még gondolati szinten se hozzánk.
És a környezeti károkozast meg tudjuk oldani okosba.
Aztán a sok szerencsétlen meg ott 12 órázik 2-3 műszakban savat nyelve, az életükből 20-30 évtől meglopva.
Igen, mert mindenki annyira ért hozzá, ja mert neten láttam, ott dolgozik két évet és már fele a várható élettartama az embernek, az se baj ha ép a konyhán főzi az ebédet akkor is.
Na ez a gond, hogy kb ez a szint emgy sokszor, simán felülnek a voantra az emberek, hogy juj az rossz és kész.
#1 Megnéztem a tanulmányt.
Te nem? Mert ha olvastad akkor láthattad hogy miért kell nekünk az akkumulátorgyár, le van benne írva érthetően.
#18 Ezek mind ellenőrizhető, megoldható dolgok.
Az, ha elveszítjük az egyik olyan iparágunkat amiben sok százezer munkahely van közvetve és közvetlenül, az nem orvosolható.
A nagy szent EU és a haladóprogresszívek eldöntötték a jövőnket azzal, hogy betiltották a hagyományos belsőégésű motorral az autógyártást záros határidővel Európában. Onnan csak az a döntési lehetőségünk - amit éppen azok értek el akik most tüntiznek az akkumulátor gyár ellen - hogy vagy itt lesz akkumulátor gyártás IS meg elektromosautó gyártás IS vagy valahol máshol, mert könnyebb összecsomagolni és áttelepíteni egy céget más országba ahol van minden a gyártáshoz, mint raktározni meg szállítani.
Szépen le van vezetve miért nincsen más lehetősége az országnak, mint előre menekülni azon az úton amit nagyon szűkre szabtak számunkra mások.
#19 És a kínai akkugyár talán megoldás a sok százezer autóipari munkahely átcsoportosítására?
Idézet a #1-be említett tanulmányból:
"Ugyanakkor a hazai iparági vállalatok továbbra sem látnak esélyt a bekapcsolódásra: “Mi ugyan Kelet-Európa talán második legnagyobb akkumulátor szerelő cége vagyunk .. 150 millió cellát használunk egy évben, ami egy szemmel látható mennyiség. Ezzel együtt, amikor megkerestük ezt a 4-5 nagy céget, közölték, hogy hát nekik angolra sincs lefordítva a rajzuk, mit keresünk mi itt, a következő 17 évre megvannak a távol-keleti beszállítóik.” (Lakatos Péter igazgató, Videoton, interjú, 2023.02.08, 44.29p)"
Fontos megérteni, hogy nem a haladó technológiák honi elterjesztésével van a gond, hanem az olyan megoldásokkal, ahol teljesen kiszolgáltatottak vagyunk a külföldi beruházónak. Persze ahhoz, hogy itthon saját fejlesztésű akkugyáraink legyenek, kellene egy keveset az oktatásba, kutatásba fektetni (mondjuk fele annyit mint a fociba) és akkor talán lenne esélyünk...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!