A magyar társadalom miért olyan toleráns ehhez hasonló dolgokban? Nem káros ez?
Pl. ha a bankja levon jogtalanul valamekkora összeget a számlájáról, akkor a magyarság többsége felhívja a bankot, kivárja, hogy ügyintézőhöz jusson, majd tisztelettudóan elkezd beszélni vele. Fel nem tudom fogni ez mire jó nekik. Azzal, hogy telefont ragad, és fizet a hívásért, rögtön elintézte, hogy soha ne kapja vissza a jogtalanul levont teljes összeget. Aztán időt szán a várakozásra és udvariasan beszél a meglopóival. Ezzel csak legitimizálják, hogy a bank szabadon levonhasson tetszőleges összeget.
Egész biztos vagyok benne, hogy sokkal kevesebb ilyen "technikai hiba" fordulna elő a bank részéről, ha az ügyintézőikkel kivétel nélkül káromkodnának az ügyfelek, vagy megfenyegetnék őket, esetleg a gyereküket. Egyetértesz?
Az ügyfélszolgálat feladata, hogy egyszerű ügyekben segítsen, egyébként rázza le az ügyfelet. Én udvariasan kezdem a beszélgetést. Ha nem segít elveszett a bunkó, anyázás stílust.
Segíteni nem segít, de az ügyintéző talán kellemetlenül érzi magát.
"Ha te ezt udvariasságnak gondolod, akkor te is erkölcsileg egy szar ember vagy."
Gondolom ezzel a kijelentéssel saját magadat is bevontad ebbe a körbe, igaz? Mást leszarozni ismeretlenül nem túl etikus.
Ahhoz, hogy az általad írt esetet megítéljem, ismerni kellene, hogy mi történt. Szerinted jogtalanul vontak le, szerintük egyébként jogosan. Bármelyik lehetséges. Viszont továbbra is tartom (mondom, ebből élek), visszakanyarodva az alapfelvetéshez, hogy az anyázás helyett a normális stílus kifizetődőbb az esetek többségében.Lehet rámenősnek lenni anyázás nélkül is.
#12
Nem vagy ismeretlen, leírtad, hogy milyen szar ember vagy. Leírtam a konkrét esetet is, mire te csak annyit vagy képes a visszamaradott kis agyaddal ideírni, hogy nem ismered az esetet. A banki ügyintézők is ilyen értelmi színvonalon állnak, mint te.
#14
Te egy analfabéta picsa vagy. Leírtam, hogy miről van szó, ha nem vagy képes elolvasni, akkor menj a fürdőszobádba és játssz a hüvelyeddel, ahhoz biztos jobban értesz.
Azzal nem tudok sajnos.
Ahelyett, hogy engem próbalnál teljesen feleslegesen minősítgetni, olvasd el, amit írtam, és értelmezd, amit írtam. Leírtál valamit, hogy szerinted mi volt. Ehhez képest az, hogy TÉNYLEGESEN hogy mi volt, nem ugyanaz. Hogy ezt tudjuk, látni kéne hírlevelet, üzletszabályzatot, stb. hogy meg lehessen azt állapítani, hogy valóban igazad volt-e. Ezen mit nem értesz?
#16
Na, végre sikerült elolvasnod, amit írtam. Ügyes vagy, bár egy óvodás gyorsabb lett volna.
Miért kéne az ügyintézőt szídni?
Egyrészt ő is ember, másrészt ez nem az ő dolga. Ez olyan, mintha engem ügyvédként egy ügyfelem a neki nem tetsző ítéletért engem káromolna, holott én csak az enyhítő körülményeket viszem a bíróság elé, ès a bíró dönt. Ha nem tetszik akkor fellebbezek. Remélem jó metaforát hoztam.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!