Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért csodálkoznak azon, hogy...

Miért csodálkoznak azon, hogy Budapest az EU legszmogosabb fővárosa, amikor hozzá van csatolva minden előváros, infrastruktúra nélkül?

Figyelt kérdés

Az igazi Budapest, ami infrastruktúra szempontjából is egységet alkot az egy ilyen 300-400 ezres, max fél milliós város lenne, ha azokat az előváros részeket lecsatolnánk róluk, amikkel nincs kiépítve megfelelő infrastruktúra.

Olyan városrészek is vannak ahol még 3 átszállással lehet bejutni a belvárosba, szar ikarusz buszokon amelyek jó ha 1 óránként járnak... és még azokat a részeket is Budapestnek csúfolják. Hát persze hogy kell az autó sokaknak, hogy ne egy fél csak egy negyed nap legyen beérni egy olyan környékre, ahol egyáltalán van munkahely. Iszonyú fejletlen Budapest infrastruktúrája a Nyugati nagyvárosokhoz képest.

Nem azt mondom, Párizsnak is vannak elővárosai, csak azokat nem Párizsnak hívják, és a legtöbb embernek aki ott él nem kell Párizsba járnia dolgozni, mert van helyi ipar is. Mi meg itt vagyunk a vízfejű Budapest, ahol csak azért csatoltak hozzá minden elővárost, hogy méretre nagyobbnak tűnjünk, mert a Monarchia idején kellett a péniszméregetés Béccsel. Ha már életszínvonalban a bokájáig sem tudtunk felérni Bécsnek, legalább méretben megpróbáltunk, de nagyon balul sült el.

Most már, hogy megszűnt a Moncarchia és a Nagy-Magyarország is széthullott, nem kellene leválniuk az erőszakkal hozzácsatolt elővárosoknak, és elindulniuk a saját útjukon a fejlődésben? Mert jelenleg nincs semmi, csak a belvárosban és az ahhoz közeli frekventált részeken, máshol még egy étterem sincs és semmi ipar.


2023. márc. 17. 15:30
 1/9 anonim ***** válasza:

Az a baj,hogy Budapesten is sokan szeméttel tüzelnek.


Az államnak roncsprémium programokat kellene indítania.Amivel az autók lecsélhetőek lennének magasabb környezetvédelmi besorolású járműbe.

Letenni, meg nem fogja senki.


Én személy szerint azért, mert nem fogok óbégató kisebbségeket hallgatni a 4-6-oson.Hányok tőlük.

2023. márc. 17. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Jaj már megint te vagy a bécsi kérdező, aki szét akarja szedni Budapestet? Nem, ez továbbra sem fog megtörténni, lépj tovább.
2023. márc. 17. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

"Mert jelenleg nincs semmi, csak a belvárosban és az ahhoz közeli frekventált részeken, máshol még egy étterem sincs és semmi ipar."

Te ugye még csak turistaként jártál Budapesten?

2023. márc. 17. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Vannak ennél nagyobb gondok is.
2023. márc. 17. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:

Nem, nem csak turistaként jártam Budapesten, ha csak úgy jártam volna, akkor mindezt nem tudnám.

A munkahelyek szinte kizárólag a belváros és a váci úti felkapott részhez koncentrálódnak. A belvárosnak ráadásul elég nagy része bulinegyed, munkába menet kerülgetheted a hányásokat és iszonyú az állott húgyszag.

Illetve még van egy ilyen presztízs sziget Buda bizonyos részén, ahova települtek cégek, de a Pesti oldalról oda bejárni szintén iszonyú sok idő és levegőszennyezés. Tömegközlekedéssel képtelenség. Annak is például egy külön városnak kéne lennie.

2023. márc. 17. 16:03
 6/9 anonim ***** válasza:
Hagyjátok a kérdezőt, néhány hete már feltette ugyanezt a kérdést, úgy látszik ez bekattant nála.
2023. márc. 17. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Kérdező! Felszínes tulajdonsággyűjteményt lehet elővezetni, még formális okot is lehet találni, a mélyebb gondolkodás azonban nem ide vezet. És nem látom értelmét ennél többet mondani.
2023. márc. 17. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Azt a sok elővárost nem a Monarchia alatt csatolták Budapesthez, hanem Rákosi alatt.
2023. márc. 17. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
A BKV legjobb tudomásom szerint néhány hónapja kivonta az összes Ikarus buszt a forgalomból. De mondjuk én Volánbuszként is régen láttam már ilyet. Olyan helyet sem nagyon ismerek ahonnan 3 átszállással lehetne eljutni a Belvárossal és a csatlakozásokra 30 percet kellene várni, a legtöbb buszjáratnak ráhordó szerepe van a metróra, a HÉV-re vagy a 4-6-os villamosra melyek követési ideje kevesebb, mint 30 perc ha a nap nagy részét nézzük. Igazából Budapesten szerintem nem is a Belváros megközelítése a nehézkes, hanem pont az, hogy mondjuk ha az ember a külső kerületek között akar utazni, akkor vagy a Belváros felé megy vagy valami minden bokorban megálló busszal kell mennie, lásd 46-os busz, mely összeköti a XV-XVI-XVII. kerületeket, de az tényleg félóránként közlekedik és például a XVI. kerületet olyan szinten tárja fel, ami a sebesseget rontja.
2023. márc. 17. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!