A közoktatási intézményeket miért nem alakítják szolgáltatóközpontokká?
A családban van, aki felsőoktatásban dolgozik.Ő oktat is ott,de van olyan szerepe,hogy a panaszokkal, igényekkel kell foglalkoznia.
Mióta "alapítványosították" az intézményt, azóta több a munkája.Előtte ez "minőségügyi megbízott" alibiszerep volt.
Ma már viszont sokkal komolyabban kell vennie, kiadta neki a félesővezetés.
Például sok hallgató panaszkodott,hogy a számvitel vizsgáztatás embertelen, meg olyan volt a vizsgán, amit nem tanultak, nem gyakoroltak órán.
Egyből rá is koppantottak az oktató fejére és levitették a ketteshez szükséges százalékot 60 százalékról 50-re.
Ennek szerintem, normál esetben mindenütt így kellene működnie.
Diák=szolgáltatást igénybe vevő
Tanár=szolgáltató.
A szolgáltatónak az a dolga,hogy szolgálja a fogyasztóit, akik igénybe veszik a szolgáltatásaikat.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!