A vodafone felvásárlása és a yettelbe való kormányzavi bevásárolás azért lett véghezvíve, hogy ezáltal leronsták a telekom 2 konkurensének szolgáltatási minőségét és az ügyfelek egy részét a telekomhoz pártoltassák át?
Hát ez jó kérdés, de a Vodafone szolgáltatása jelenleg annyira kritikán aluli, hogy mindenki menekül onnan.
Mi is váltottunk, konkrétan nekünk az alkalmazott mondta, hogy meneküljünk. 1 technikus van 30.000 ügyfélre, szó szerint 5-ször hívtuk őket, mire kijöttek hibát elhárítani. Mi home office-ban dolgozunk itthon, nem engedhetjük meg magunknak, hogy hetekig nincs internet.
Sajnos mindenkitől ezt hallom.
A kormányhivatalok, kormányközeli szervezetek mind telekomosak.
És az anyacég Német vezérigazgatója minden évben személyesen jön megbeszélésre budapestre a miniszterelnökhöz.
Én a szolgáltatassal elégedett vagyok (tv, net, mobil). Ügyfélszolgálat a upcvel való egyesülés után a upc ügyfélszolgálatának a szintjére süllyedt. A telekom ügyfélszolgálata mindig rossz volt. Ott van a céges előfizetésünk (net, vezetékes tel.).
Biztos nem a telekom miatt vették meg a vodafonet. Termeszetes, hogy egy ilyen órias céggel, mint a telekom, jó kapcsolatra törekednek.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!