15 éves a Magyarországon forgalomban lévő autók átlagéletkora. Az EU-n belül csak Litvánia, Románia és Észtország áll rosszabbul nálunk. Tényleg az új akkumulátorgyárak jelentik a legnagyobb csapást a környezetre?
Tavaly márciusban jött ki a statisztika, az infláció növekedésével és a magyarok vásárlóerejének drasztikus csökkenésével ez a szám idén biztosan nőni fog 16 évre, mivel nincsen pénze az átlag magyarnak új autóra.
"Régi autókat használnak a magyarok, jelenleg nagyjából 15 év egy átlagos magyar autó életkora. Ez sok szempontból probléma: a régebbi autók több károsanyagot bocsátanak ki, többet fogyasztanak és kevésbé biztonságosak."
#10
Szerintem pedig nem így van. A japán autók mára eléggé lemaradtak az európai és koreai márkák mögött, itt egy példa:
Toyota BZ4X. A szoftveres rendszere az autónak olyan, mintha kb. 6 éves lenne.
Rengeteg japán autó fedélzeti rendszere még Android 6-7-8-on alapszik, pedig már Android 13-nál tartunk... Remélem érzed a problémát.
Nézd meg a Tesla, Renault, Peugeot, Hyundai-Kia, Mercedes, Audi, BMW fedélzeti rendszereit. Messze lehagyták a japánokat.
Mercedes-Lexus különbségek szintén... Lexusban az infotainment rendszer irányítésa touchpad esetén nagyon nagyon átgondolatlan, borzalmas használni.
Koreai autómárkák jócskán lehagyták a japánokat mára.
Európai márkák előtt sem áll túl fényes jövp a kínai márkák miatt, de még nem késő észhez kapniuk.
A Mercedes pl. most éli a fénykorát, sosem voltak még ilyen jó eladásaik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!