Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Végre valami jót is csinált a...

Végre valami jót is csinált a kormány azzal,hogy megemelte a kötelező autós útiköltségtérítést?

Figyelt kérdés

[link]

Nyilván a 30 forint km-ként sem fedezi a teljes üzemanyag felhasználást, de azért jobb, mint a 15 forintos.


Az a probléma, hogy nagyon ritkán vizsgálják felül ezt a törvényt.Az a 15 forint kb 8-10 éve volt még érhető, de manapság nagyon kevés.


2023. jan. 28. 19:50
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
36%
Majd kiderül, amikor a munkahelyek szépen elkezdik kirugdosni a költségtérítéseseket :D
2023. jan. 28. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
72%
Most igen.
2023. jan. 28. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
20%
Én meg nem is adnék rá, csak akkor, ha tényleg munkaeszköz a kocsi. A sok kényelmes Janika, meg Marika, meg vagy kitermeli a pénzt az autózásra, vagy felül szépen a tömegközlekedésre.
2023. jan. 28. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 A kérdező kommentje:

1#


Azért, mert 15 forinttal többet kell adni?Na ne nevettess.Ilyesmi maximum egy sufni KKV-nál fordulna elő, de ott sem szabad problémát okoznia ennek.

2023. jan. 28. 19:55
 5/18 anonim ***** válasza:
72%
Neked "csak" 15 Ft, a munkaadónak viszont az eddigi költségeinek a DUPLÁJA.
2023. jan. 28. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 A kérdező kommentje:

3#

Ez a fajta költségtérítés csak azoknak jár, akik a munkavégzés településének közigazgatásai határain kívül laknak.



Ezt a munkáltatók adják,nem az állam.Viszont az állam dönti el,hogy meddig adómentes.Nyilván kell egy limit, mert visszaélések lennének belőle.Plusz az állam nem szereti az adómentes juttatásokat.



A vállalatoknak jó ez a fajta térítés, ugyanis nagyobb körből tudnak munkaerőt meríteni.

2023. jan. 28. 19:58
 7/18 A kérdező kommentje:

5#


Oké, de adómentes.

Akkor lenne probléma, ha bérként adózna.

Egy stabilan működő cégnek meg sem szabad kottyannia ennek.

A multiknál meg nem tétel kategória.



A másik része a dolognak,hogy ezt szakszervezetek harcolták ki, az ő nyomásukra vezette be a kormány.Ez egy jelentős siker.

2023. jan. 28. 20:00
 8/18 anonim ***** válasza:
22%

#6


És? Ez miben kapcsolódik ahhoz, amit írtam? A kocsival való munkába járás nem egy létszükséglet, mint a levegő. Aki kitudja termelni azzal jár, aki nem, az felül a tömegközlekedésre. A nagyon eldugott, koszfészek városokon kívül, mindenhova jár ki busz, vagy vonat, szóval kell előadni, hogy nem megoldható máshogy a bejárás.

2023. jan. 28. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 qkker1 ***** válasza:
100%
Adható, nem kötelező, és a kedvezményes maximumot emelték meg.
2023. jan. 28. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 A kérdező kommentje:

8#


Tévedsz.

Sokan csak átszállással, hosszas várakozással jutnának el a munkahelyre tömegközlekedéssel.Autóval viszont könnyen, egyszerűen.

Ha meg mindent létszükséglet alapján néznénk, akkor mindenki 28 négyzetméteres garzonban lakna.


Azért a 21. században ennyi kényelem megjár.

Nem Észak-Koreában élünk,hogy mindenről aszerint döntsünk,hogy létszükséglet-e.

2023. jan. 28. 20:13
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!