Budapestnek szüksége lenne forgalom csökkentésre?
Szüksége lenne igen. A teljesség igénye nélkül, szerintem ezek segítenének:
- P+R parkolók építése
- földalatti parkolók építése
- kötöttpályás vonalak (metró, vonat, villamos) fejlesztése
- az élhetőség kedveért a belső "autópályák" (pl. Thököly út) átalakítása: több zöld, teraszok stb
- az emberek gondolkodásmódján sem ártana változtatni, hogy ne menjenek akkor is kocsival, ha nem szükséges
Teljes, külön költségek nélkül használható elkerülő körgyűrű.
Új építési engedélyek megtagadása, - ha az építmény nem biztosítja az életvitelszerűen épülethez köthető emberek számára elegendő parkolási lehetőséget. -Ne az utcákon parkoljanak az újonnan épülő építményeket használók!
Munkahelyi jelenlétet nem kívánó munkák kiszervezése otthoni munkavégzésre!
-Számolatlan ember kerülne ki a napi szinten út- és közlekedési hálózatot, környezetet terhelők köréből, kevesebb jármű venné igénybe kényszerből az utakat.
Tömegrendezvények városon kívülre szervezése - egy jól megközelíthető, könnyen (közbiztonsági, egészségügyi) kontroll alatt tartható és más települések lakóit sem zavaró környezetben.
Vasúti átjárók tehermentesítése alul/felüljárókkal VAGY a pályaudvarok város szélére, széléhez közel eső területekre telepítése.
Tömegközlekedés menetrendjének felülvizsgálata és részletesebb kidolgozása, összehangolása, MAJD érvényesítése!
Jelzőlámpák napra és napszakra finom hangolása, naprakész programozása.
Teljesen felesleges táblaerdők megszüntetése, - nem ritka, hogy ugyanazon az oszlopon vagy egymástól 10-15 méterre kétszer is ki van téve a teljesen ugyanazt jelentő tábla!
Tevőleges, tényleges, folyamatos rendőri jelenlét a főbb közlekedési csomópontokon, nagyobb végállomásokon, húzósabb környékeken. -Ezt elsődlegesen a balesetek naprakész lereagálása okán vélem szükségesnek, de a magukról megfeledkezett elemeknek is szól. Pl. a körúti villamoson...
Nagyon kéne, ehhez kell:
-Elővárosi vasutak fejlesztése, Kelenföld-Nyugati összekötése a Duna alatt
-Hév vonalak fejlesztése és egymással/kettes metróval történő összekötése
-M0 befejezése
-Új körút a Rákos-patak-Határ út vonalon
-A Hungária körúton a kereszteződések különszintűvé fejlesztése
-Ha ez megvan, akkor jöhet a Hungária körúton belüli területen az autóforgalom csillapítása. Helyette kerékpárutak, zöld területek kialakítása
-Egy M1/M7 - M3 alagutat is el tudnék készülni. Számos külföldi nagy városban vannak hasonló méretű közúti alagútak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!