Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Budapestnek szüksége lenne...

Budapestnek szüksége lenne forgalom csökkentésre?

Figyelt kérdés
Ha igen mit kellene csinálni ez ügyben?

2023. jan. 10. 17:11
A kérdező szavazást indított:
Igen
Nem
25 szavazat
 1/5 konteós ***** válasza:
100%
elkerülő útvonal? gondolom nagy az átmenő forgalom is
2023. jan. 10. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
92%

Szüksége lenne igen. A teljesség igénye nélkül, szerintem ezek segítenének:

- P+R parkolók építése

- földalatti parkolók építése

- kötöttpályás vonalak (metró, vonat, villamos) fejlesztése

- az élhetőség kedveért a belső "autópályák" (pl. Thököly út) átalakítása: több zöld, teraszok stb

- az emberek gondolkodásmódján sem ártana változtatni, hogy ne menjenek akkor is kocsival, ha nem szükséges

2023. jan. 10. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
76%
A #2-ben leírtakon kívül szükség lenne az agglomeráció hízásának megállítására, és arra, hogy megpróbáljuk visszaterelni a sűrűbben lakott, városias beépítésű környékekre az embereket. Az autóforgalom jelentős részét a halálba kiköltöző, majd onnan minden nap autóval visszajáró réteg adja.
2023. jan. 10. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Teljes, külön költségek nélkül használható elkerülő körgyűrű.

Új építési engedélyek megtagadása, - ha az építmény nem biztosítja az életvitelszerűen épülethez köthető emberek számára elegendő parkolási lehetőséget. -Ne az utcákon parkoljanak az újonnan épülő építményeket használók!

Munkahelyi jelenlétet nem kívánó munkák kiszervezése otthoni munkavégzésre!

-Számolatlan ember kerülne ki a napi szinten út- és közlekedési hálózatot, környezetet terhelők köréből, kevesebb jármű venné igénybe kényszerből az utakat.

Tömegrendezvények városon kívülre szervezése - egy jól megközelíthető, könnyen (közbiztonsági, egészségügyi) kontroll alatt tartható és más települések lakóit sem zavaró környezetben.

Vasúti átjárók tehermentesítése alul/felüljárókkal VAGY a pályaudvarok város szélére, széléhez közel eső területekre telepítése.

Tömegközlekedés menetrendjének felülvizsgálata és részletesebb kidolgozása, összehangolása, MAJD érvényesítése!

Jelzőlámpák napra és napszakra finom hangolása, naprakész programozása.

Teljesen felesleges táblaerdők megszüntetése, - nem ritka, hogy ugyanazon az oszlopon vagy egymástól 10-15 méterre kétszer is ki van téve a teljesen ugyanazt jelentő tábla!

Tevőleges, tényleges, folyamatos rendőri jelenlét a főbb közlekedési csomópontokon, nagyobb végállomásokon, húzósabb környékeken. -Ezt elsődlegesen a balesetek naprakész lereagálása okán vélem szükségesnek, de a magukról megfeledkezett elemeknek is szól. Pl. a körúti villamoson...

2023. jan. 10. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Nagyon kéne, ehhez kell:

-Elővárosi vasutak fejlesztése, Kelenföld-Nyugati összekötése a Duna alatt

-Hév vonalak fejlesztése és egymással/kettes metróval történő összekötése

-M0 befejezése

-Új körút a Rákos-patak-Határ út vonalon

-A Hungária körúton a kereszteződések különszintűvé fejlesztése

-Ha ez megvan, akkor jöhet a Hungária körúton belüli területen az autóforgalom csillapítása. Helyette kerékpárutak, zöld területek kialakítása

-Egy M1/M7 - M3 alagutat is el tudnék készülni. Számos külföldi nagy városban vannak hasonló méretű közúti alagútak.

2023. jan. 10. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!