Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A fideszesek miért irigylik a...

A fideszesek miért irigylik a tanároktól a béremelést?

Figyelt kérdés
Elég szánalmas ez a komcsi irigykedés, hogy más zsebében turkálnak. Orbán fizetésemelésével sem volt semmi baj, még így is kevesebbet keres mint Macron. A tanárok is jóval kevesebbet keresnének mint a franciaországi tanárok, úgyhogy ez az érv itt is helytálló.

2022. okt. 13. 15:34
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
30%

8# szerintem a dupla 0 százalékodat nézd,...

Még jó hogy NEM tévedtél, akkor mínusz 80 százalékos lennél 🤣

2022. okt. 13. 16:00
 12/23 anonim ***** válasza:
76%
Én fideszes tanár vagyok. Hogy oldod fel ezt az ellentmondást kérdező?
2022. okt. 13. 16:03
 13/23 A kérdező kommentje:
#12 Ez mitől ellentmondás? Attól, hogy te fideszes tanárként megelégedsz azzal amit kapsz, attól még zavarhat, hogy más meg nem elégszik meg vele.
2022. okt. 13. 16:09
 14/23 anonim ***** válasza:
37%

Fizetésemelést, kisebb óraszámot, meg a sztrájkjoguk visszaállítását.

A fizetésemelés a kormányra tartozik, az óraszámok is és sztrájkjoguk is a 135 bátor emberen múlik.

Aztán az önkényeskedő tankerületek is a kormányt képviselik, nem csak úgy vannak a légüres térben.

És nem is mondtam, hogy a kormány ellen vannak, hanem azt, hogy az egyszeri fideszes csak azt látja, hogy Viktort támadják és kijön belőle az őrző védő ösztön, hogy neki márpedig meg kell védenie a főnit.

2022. okt. 13. 16:26
 15/23 anonim ***** válasza:
22%

Ki mondja azt? 20-30 ember, akit láttál a kommentfalakon fröcsögni, miközben 200-300 fideszes továbbgörget a tanárokkal kapcsolatos híreken, mert ennyire érdekli?

2022. okt. 13. 16:42
 16/23 anonim ***** válasza:

A kérdést nem írtam. A továbbgörgető fideszest nem látom, csak a belterjes fórumokon habzó szájjal küzdőket. Ők vannak szem előtt és nagyon egy irányban gondolkodnak.