Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Személyautózás korlátozása...

Személyautózás korlátozása állami és munkavállalás oldalról jogos lehet?

Figyelt kérdés
Túl sok autó van az utakon és nagyon sok autóban egyedül ülnek. Szerintem a munkáltatót arra kéne kötelezni, hogyha dolgozni mész autóval azt ne egyedül tedd, hanem utazz a munkatársaiddal! Ez már luxus kategória ami az utakon megy. 90-es években nem volt ilyen sok autó az utakon. Kötelezni kéne az államot és a munkáltatókat arra, hogy szabályozzák az autók használatát. Kevesebb baleset lenne ami miatt kisebbek lennének a torlódások, tisztább lenne a levegő és közösségi értéke lenne.
2022. okt. 5. 08:22
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
27%

10#


A bolygó még mindig nem az autózástól szennyezett.Nagyon kis részét adja a kibocsátásnak, csak divatos szidni.



Az ipar az egyik legnagyobb szennyező.Ha például Nyugaton nem 2-3 évente cserélgetnének autókat az emberek,hanem 10 évente, akkor sokkal kisebb gyártókapacitás kellene, kevesebb gyár, kevesebb gyártás.

2022. okt. 5. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 anonim ***** válasza:
100%

Hmmm, #5-nek teljesen igaza van. én otthonról autóval gyorsabban és "olcsóbban"(kb egy ár), félórás késések és járatkimaradások nélkül vagyok a pesti belvárosban mint közvetlen vonatjárattal. Vonattal 31 km 50! perc. Emellett többször elöfordult, hogy az EGYETLEN wc a szerelvényen idézem: "üzemen kívül, kérem keressen másikat"

Budapesten belül javult a helyzet mióta vannak buszsávok, a fonódó villamos és a hosszabb útvonalú éjszakai járatok is sokkal jobbak, mint azelött. A jármüállományon volna mit javítani, valamint az utakon is.

A "pestkörnyéki" közlekedés viszon nagyon elmaradott. Egyik legszebb példája a 10-es út, valamint a budakeszi bevezetö, halál mind a kettö. A városon kívüli összeköttetések is szánalmasak, a fövárost kb nem lehet sehol körbeutazni értelmesen, buszokkal kell 2-3 órát utazni ami autóval kb fél óra.

2022. okt. 5. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 anonim ***** válasza:
0%

8! Ezen felröhögtem! Most nézd már végig öcsi, hogy hány és hány módon szól bele az állam a piac működésébe! Belehalt a piacgazdaság? NEM! Erről ennyit.


9! Nem az a kérdés, hogy komfortos-e, hanem, hogy elbírná-e a tömegközlekedés, és a válasz az, hogy igen! Imádom mikor valaki azzal jön, hogy pl a MÁV-nál kevés a vasúti kocsi, hogy nöüveljük a kapacitásokat!

Persze, hogy kevés, mikor százszámra selejteztek le mostanában is olyan vagonokat, amiket modernizálni lehetne és forgalomban tartani, nyilván ha nagyobb igény volna, akkor ezeket se dobták volna ki.

2022. okt. 5. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 anonim ***** válasza:
81%

A nagy kocsi ellenesség városban talán még működik, a falvak többségében nem. Nekem 20 perc autóval a munkahelyem. Tömegközlekedéssel egy átszállás és több mint 1 óra 20 perc. Napi több mint 2 órával több idő. Még 1000 Ft-os benzinnél sem játszik ilyen körülmények közt a busz.

Diákként sokáig tömegközlekedtem, ott nem is volt probléma, max fél óra időveszteség, az is főleg a várakozás miatt. Az iskolába járáshoz relatív jól meg van oldva a tömegközlekedés. De valamiért a munkába járáshoz nem tudják megoldani ugyan ezt jól. Pedig nem a puszta közepén dolgozok, hanem az ország egyik legnagyobb ipari parkjában, mégse képesek oda célzottan járatokat indítani.

2022. okt. 5. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:
17%

14! Nem is faluban vannak dugók!

Azért van különbség aközött, hogy elmegy valahol tíz percenként egy kocsi vagy percenként mondjuk 300 próbál elmenni ugyanott.

2022. okt. 5. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 Revolúcióbiológus ***** válasza:
60%
Januártól 800 HUF körüli benzin és 850-es diesel árnál aligha fognak ennyien autózni. Jelenleg nagyon durva, hogy 20-30.000-es vidéki kisvárosokban műszakváltáskor dugó van meg nem férnek el az autók a focipálya előtt, mert minden anyuka SUV-val viszi a gyerekét.
2022. okt. 5. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 Revolúcióbiológus ***** válasza:
14%
#14: Csak azt kéne látni, hogy az elmúlt 10 évben mikor a kormány kvázi támogatta a nyugati roncsimportot, hogy mindenkinek legyen autója nem a falvakban lett több az autó, hogy növelje az ott lakók mobilitását, hanem a városlakók vásároltak háztartásonként 2. vagy akár 3. autókat. Simán vannak olyan családok ahol mondjuk szétköltöztek 3-4 lakásba, de így egy családra jut 8-10 autó, mert minden gyereknek van 1-2 meg a szülőknek is van annyi. Kisközségekben még mindig az a helyzet, hogy ha külön is költöznek az anyuka nem tudja megengedi az autózást vagy nem is szerzett jogosítványt, inkább felhívja a gyerekeit, hogy vigyék el vásárolni. De időskorúaknál pl. felmerül az a téma is amit mindenki nagy elánnal hangoztat, hogy akinek már nehezére esik vagy veszélyt jelent a forgalomban az ne vezessen. Oké - de akkor mégis mivel közlekedjen, ha leépítették a tömegközlekedést, bezárták a vasutat a buszjáratokat megritkították? Így tuti nem fogja senki azt mondani, hogy inkább eladom az autómat, mert már nem olyan a hallásom meg látásom, hiszen rá van kényszerítve a vezetésre, ha gyógyszert pl. nem rendelhet a netről.
2022. okt. 5. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 anonim ***** válasza:
93%

"Ezen felröhögtem! Most nézd már végig öcsi, hogy hány és hány módon szól bele az állam a piac működésébe! Belehalt a piacgazdaság? NEM! Erről ennyit."


Nem halt bele, de sokkal rosszabbul működik minden, amibe belenyúl az állam.

Ami állami az sz_r.

2022. okt. 5. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:
20%

10) tojok a bolygóra.

De mondok mást: minden télen a határérték felett van a levegő minősége, sokszor hetekig.Reagálnal rá valamit az önkormányzatok?Nem.Ez miért nem zavar,talán tanyán laksz?

2022. okt. 5. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 A kérdező kommentje:
Akik szerint ez kommunizmus amiről írtam azok kb. thacserista vadliberálisok, mint Orbán. Eltörölném a hatósági benzinárat és inkább a tömegközlekedés színvonalát növelném még akkor is, ha hitelből lenne finanszírozva (úgyis nagy az államadósság mit számít plusz minusz milliárd) kidobnám az elavult buszokat, vonatokat, hogy csak újak legyenek és megnövelném a számukat, talán adókból finanszírozott ingyenes tömegközlekedést is elintéznék. Mivel nem minden a szabadság és a magántulajdon, hanem a közösség is számít, ezért ne legyen már probléma az a szabályozás amiről írtam. Nyugati országok, városok kezdenek ilyen írányba menni egyébként és érdekes nincs kommunizmus.
2022. okt. 5. 14:22
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!