Személyautózás korlátozása állami és munkavállalás oldalról jogos lehet?
10#
A bolygó még mindig nem az autózástól szennyezett.Nagyon kis részét adja a kibocsátásnak, csak divatos szidni.
Az ipar az egyik legnagyobb szennyező.Ha például Nyugaton nem 2-3 évente cserélgetnének autókat az emberek,hanem 10 évente, akkor sokkal kisebb gyártókapacitás kellene, kevesebb gyár, kevesebb gyártás.
Hmmm, #5-nek teljesen igaza van. én otthonról autóval gyorsabban és "olcsóbban"(kb egy ár), félórás késések és járatkimaradások nélkül vagyok a pesti belvárosban mint közvetlen vonatjárattal. Vonattal 31 km 50! perc. Emellett többször elöfordult, hogy az EGYETLEN wc a szerelvényen idézem: "üzemen kívül, kérem keressen másikat"
Budapesten belül javult a helyzet mióta vannak buszsávok, a fonódó villamos és a hosszabb útvonalú éjszakai járatok is sokkal jobbak, mint azelött. A jármüállományon volna mit javítani, valamint az utakon is.
A "pestkörnyéki" közlekedés viszon nagyon elmaradott. Egyik legszebb példája a 10-es út, valamint a budakeszi bevezetö, halál mind a kettö. A városon kívüli összeköttetések is szánalmasak, a fövárost kb nem lehet sehol körbeutazni értelmesen, buszokkal kell 2-3 órát utazni ami autóval kb fél óra.
8! Ezen felröhögtem! Most nézd már végig öcsi, hogy hány és hány módon szól bele az állam a piac működésébe! Belehalt a piacgazdaság? NEM! Erről ennyit.
9! Nem az a kérdés, hogy komfortos-e, hanem, hogy elbírná-e a tömegközlekedés, és a válasz az, hogy igen! Imádom mikor valaki azzal jön, hogy pl a MÁV-nál kevés a vasúti kocsi, hogy nöüveljük a kapacitásokat!
Persze, hogy kevés, mikor százszámra selejteztek le mostanában is olyan vagonokat, amiket modernizálni lehetne és forgalomban tartani, nyilván ha nagyobb igény volna, akkor ezeket se dobták volna ki.
A nagy kocsi ellenesség városban talán még működik, a falvak többségében nem. Nekem 20 perc autóval a munkahelyem. Tömegközlekedéssel egy átszállás és több mint 1 óra 20 perc. Napi több mint 2 órával több idő. Még 1000 Ft-os benzinnél sem játszik ilyen körülmények közt a busz.
Diákként sokáig tömegközlekedtem, ott nem is volt probléma, max fél óra időveszteség, az is főleg a várakozás miatt. Az iskolába járáshoz relatív jól meg van oldva a tömegközlekedés. De valamiért a munkába járáshoz nem tudják megoldani ugyan ezt jól. Pedig nem a puszta közepén dolgozok, hanem az ország egyik legnagyobb ipari parkjában, mégse képesek oda célzottan járatokat indítani.
14! Nem is faluban vannak dugók!
Azért van különbség aközött, hogy elmegy valahol tíz percenként egy kocsi vagy percenként mondjuk 300 próbál elmenni ugyanott.
"Ezen felröhögtem! Most nézd már végig öcsi, hogy hány és hány módon szól bele az állam a piac működésébe! Belehalt a piacgazdaság? NEM! Erről ennyit."
Nem halt bele, de sokkal rosszabbul működik minden, amibe belenyúl az állam.
Ami állami az sz_r.
10) tojok a bolygóra.
De mondok mást: minden télen a határérték felett van a levegő minősége, sokszor hetekig.Reagálnal rá valamit az önkormányzatok?Nem.Ez miért nem zavar,talán tanyán laksz?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!