Nem lehetne,hogy az egész vasúthálózatot átadja a kormány a Gyesevnek?
Figyelt kérdés
2022. szept. 16. 10:25
1/5 anonim válasza:
Gysev egy piaci vállalat, ott nincs korrupció, tiszták, modernek és pontosak a vonatok, Magyarországon teljességgel lehetetlen hogy átadják a gysevnek a vasútat. Csoda hogy engedik őket szabadon működni ott Sopron felé.
2/5 anonim válasza:
Egy hátránya lenne, hogy a kihasználatlan mellékvonalakat és kisebb megállóhelyeket nem tartanák fenn "szociális alapon", hanem bezárnák.
3/5 anonim válasza:
Az óriási adósságheggyel amit maga előtt görget a MÁV,szerinted kinek kéne?
4/5 anonim válasza:
#2 az nem gond, mert az állam se tart fenn ilyet. A kihasznált mellékvonalakat sem, legalább is balassagyarmat felé mindig tömeg van a max 40-el döcögő kis piroson, amely vonalnál kemény 5km vágányt kellene újra lefektetni (amit a 60-as években felszedtek, mert a szövetséges csehszlovákia ellenség 🤣), és felújítani a meglévőt, villamosítani, új kapcsolatot teremtve szlovákia, csehország, lengyel felé, hiszen a szobi vonal már így is túlterhelt plusz ráomlott a hegy a júniusi felhőszakadáskor...
5/5 anonim válasza:
#4 Olyan szinten fenntartja, hogy létezik, és elmegy ott napi 1-2 BzMot. Ha a profit lenne a cél, akkor nem biztos, hogy felújítani jobban megérni, mint teljesen felszámolni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!