Az elmúlt tíz év során miért nem szűntek meg a vasúti kábellopások teljesen?
2012-ben mindennapos volt a dolog: https://www.gyakorikerdesek.hu/politika__magyar-politika__34..
Most rákerestem, továbbra is elég jelentős a kár, bár egy 2014-ben bevezetett törvénynek köszönhetően jelentősen csökkentek a lopások: [link]
Gondolom folyamatosan cserélik őket újabb technológiákra, amikkel a vasas béla nem nagyon tud mit kezdeni.
Na meg figyelik is a felvásárlókat, nem keveset kockáztatnak.
Nem szűnt meg, legfeljebb csak csökkent. Sokszor bemondják hogy xy vonat műszaki okok miatt késik, ez nagy valószínűség szerint kábel lopás, vagy akku a biztosító berendezésből. Csak azért nem mondják be, mert a yard kimondott kérése volt, hogy ne említsék a hírekben hogy kábellopás, mert ha sokszor elhangzik, akkor van egy olyan réteg amelyik ezt inspirációnak veszi, hogy akko dikmá'löhöt mönni csóreszkóni ha má önnyien csináják.
Másfelől a MÁV törekszik arra, hogy ahol lehet ne szinesfémből legyenek a szerelvények, kábelek, mert akkor nem lesz annyira vonzó. A faxa korrózióálló alcsi szekrényeket cserélgetik le ótvar vaslemezesekre, mert amit fog a mágnes, az már nem olyan nagy bolt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!