Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Ha a cigányok többségbe...

Ha a cigányok többségbe kerülnek elhagyod az országot? Ha nem mit teszel?

Figyelt kérdés
A többségbe kerülés elkerülhetetlen, egyedül a dátum kérdéses.

2022. aug. 18. 09:55
1 2 3 4 5 6
 11/51 anonim ***** válasza:
85%
2022. aug. 18. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/51 anonim ***** válasza:
100%

Aki vállalja a nehézségeket, amit egy új országban megtelepedés jelent (munkakeresés, hivatalok, lakhatás, stb.), az el fog indulni.


Aki nem beszél nyelveket vagy nincs benne elég kurázsi, az maradni fog, és él, ahogy tud.

2022. aug. 18. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/51 anonim ***** válasza:
87%

"Te is csak itt rettegsz, ahelyett, hogy sok gyereket szülnél vagy csinálnál egy hozzád hasonlóan gondolkozó partnerrel."

Csakhogy én nem akarom leadni a kórházban szülés után, hanem boldog és sikeres életet akarok biztosítani neki, amit az anyagi lehetőségek behatárolnak. Az nem törődés és szeretet, hogy a legnyomorultabb körülmények közé szül valaki gyereket.

2022. aug. 18. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/51 anonim ***** válasza:
91%

Többen vannak mint az a statisztikában szerepel. Nagyon sok nem is nyilatkozik, vagy nem vallja (nem meri?) magát annak...


Szóval, SOKAN vannak, és egyre többen lesznek, főleg úgy, hogy nem ritka a 4-5 gyereket nevelő fiatal pár. Kezdték 17-18 évesen (jobb esetben), és onnantól szinte ÉVENTE de legalább két évente új gyerek született.


Nem a levegőbe beszélek, ez valós dolog.



Borsod megyében konkrétan azért (is) van pedagógushiány (ahogyan buszvezető hiány is), mert nem merik vállalni ennyi pénzért (meg amúgy sem) azt, hogy sok esetben több mint 50%-os roma érintettséggel bíró iskolában "tanítsanak". Mit tanítsanak és kinek? Nincs kinek... Mert ezeket nem érdekli a tanulás, művelődés.


Kaja pia meg mulatás legyen, lehetőleg ingyen mer' ő cigány.


Mindenki tud a problémáról de mikor ki meri nyitni valaki a száját, csúnya rasszista, meg mocskos magyarozás, esetleg nácizás megy.


A cigánykérdés VALÓS PROBLÉMA, ami kezelésre szorulna. De nem integrációra meg egyéb faxságokra kéne költeni a milliárdokat...

2022. aug. 18. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/51 anonim ***** válasza:
64%

#11


Viszonylag korrekt cikk, de ebben is túlteng a találgatás.

2022. aug. 18. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/51 anonim ***** válasza:
18%

Kérdező

A cigány ember pont olyan ember, mint te. Pont úgy képes tanulni, dolgozni, élni, mint te.

Vagy szerinted nem így van? Rasszistának tetszik lenni?

Semmi mást nem kell tenni, mint amit tesznek is most, hogy tényleg azonos módon kell kezelni a cigány embert is mint mindenki mást.

Vagyis ugyanúgy meg kell követelni tőlük a törvények betartását, a környezetük rendben tartását, hogy dolgozzanak a megélhetésükért és tanuljanak, a gyerekeiket iskolába járassák.

Rengeteg nagyszerű cigány embert ismerek, ahogy rengeteg olyat is akit maguk a cigányok is letagadnának legszívesebben. Pontosan ugyanúgy ahogy rengeteg alja ember van aki nem cigány.

Tök lényegtelen, hogy kinek mi a származása, az számít hogyan él és mit tesz. EHHEZ kell minden lehetőséget biztosítani és most ez folyik, csak ehhez idő is kell.

Pontosan erről szól a már 12 éve meghozott és fenntartott intézkedések sorozata, a kötelező óvodáztatástól, a családi pótlék iskolába járáshoz kötésén át, a segélyek helyett a közmunka és a munka elvárásától, addig, hogy nem pénzt adnak a kezükbe hanem mennek velük bevásárolni és ösztöndíjakkal segítik hogy egyre több cigány családban legyen érdek a gyerek tanulása.

Egy cigány ember nem más mint te. Sajnos köztük is sok olyan rasszista van, mint te vagy - csak éppen ellenedre.

2022. aug. 18. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/51 anonim ***** válasza:
30%

"Tök lényegtelen, hogy kinek mi a származása, az számít hogyan él és mit tesz"


Így van. A cigányok esetében sokszor az a probléma, hogy a közeg húzza vissza őket. Hiába tanul valami az iskolában, ha otthon, potenciálisan a nyomorban, nem ezt látja, és az otthoni, közösségi minták sokkal erősebbek sajnos.


Ez nem az ő bűnük. Ahol a szülők egyszerűek, tanulatlanok, nyomorban nőttek fel ők is, ott nem igazán képesek jó mintákat átadni a gyereknek. Erre megoldás csak a gyerek kiemelése lenne a környzeteből, hogy ne húzza vissza a környezet, de ennek ugye emberi jogi vetületei vannak, illetve jelentős költségei lennének.


Rengeteg pénz kellene, lásd Amerikát, ahol a négerek felemelésére rengeteg pénzt költöttek, mégsem igazán sikeres a dolog, nálunk meg pénz sincs rá.

2022. aug. 18. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/51 anonim ***** válasza:
100%

"Vagyis ugyanúgy meg kell követelni tőlük a törvények betartását, a környezetük rendben tartását"


Ezt mennyire látod sikeresnek a gyakorlati tapasztalatok alapján?

2022. aug. 18. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/51 anonim ***** válasza:
100%

"A cigány ember pont olyan ember, mint te. Pont úgy képes tanulni, dolgozni, élni, mint te.Vagy szerinted nem így van? Rasszistának tetszik lenni?"


[link]


Ebben a libsi cikkben beismernek mindent, amit voltaképpen elhallgatni akartak. Persze megpróbálják úgy beállítani, mintha a magyarok miatt lenne kirekesztett és koldusszegény a bűnözésre kényszerülő cigány réteg, ami már előtte sem volt igaz és most sem az. A cikk által is említett okokra vezethető vissza: túl sok gyerek a semmire, nem tanulnak, nem illeszkednek be. Ezt a cigányság saját magának köszönheti és hatalmas szerencséjük van, hogy Magyarországon élhetnek, ahol kinyalják a valagukat.

De még ezekkel a lehetőségekkel se hajlandók élni.

2022. aug. 18. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/51 anonim ***** válasza:
82%

A cigány tanulókkal kapcsolatos pedagógiai problémák a pedagógusképzésben és a fiatal pedagógusok munkájában



„Visszabeszélnek, nem csinálják, amit mondok nekik.” „Az egyik cigány fiú rendszeresen zavarja rendbontásával az órát. Problémás, hiperaktív gyerek. Fegyelmezett viselkedésre nem képes, gyakran még tanítójával is szembeszáll. Trágár kifejezésekkel illeti.” „Az alapvető normákra nem tudok egy gyereket rávezetni, egyszerűen kezelhetetlen, nem hallgat rám.” „A fegyelmezés és a trágár beszéd megfékezése sok energiát igényelt.” „A gyerek otthonról hozott magatartásbeli problémáin nem tudtam változtatni, a helyes beszédet sem értem el.” „Magatartási probléma volt. Látszólag minden rendben volt, és egyszer csak jött a dühkitörés.” „Olyan fegyelmezetlen viselkedést tanúsítottak a gyerekek, mintha ott sem lettem volna. A nagyobb fiúk a kezdő pedagógust egyszerűen nem veszik felnőtt számba.” „Magatartásuk miatt testvér a testvérét bántalmazta az osztályomban.” „Nem férnek össze, állandó a verekedés, nem fogadnak el más megoldást a vitás helyzetek megoldására.” „Zsarolás és bandázás, tanítási óra végén, az udvaron fenyegetőzés.” „Egy tanulóm az órán beszélgetett a társával elég hangosan, tehát nem suttogva. Én megkérdeztem tőle, hogy ki engedte meg neki, hogy szabadon beszéljen társával, miközben én magyarázok. Erre megkérdezte tőlem meglepődve, hogy miért kellene neki ehhez engedélyt kérnie, nehogy már ehhez is engedély kelljen!” „Nehezen fegyelmezhetők, sokszor belebeszélnek a felnőttek beszédébe.” „Hatalmas düh és agresszivitás, amit egymás iránt tanúsítanak, állandóan közöttük kell lennem, hogy ne legyen baj! Nem lehet őket sokszor csillapítani.” „Nagyon problémás kisfiú óráról órára kijárt, menni kellett utána, nem tartotta be a szabályokat, dühöngő rohamok jöttek rá, csúnyán beszélt.”



„Előfordul olyan, hogy megtagadja a munkát, az órán való részvételt és visszautasítja a meggyőzést is.” „Van az osztályomban három olyan cigány tanuló, akik rendszeresen nem készítenek el házi feladatot, annak ellenére, hogy minden nap elmondom nekik, hogy készítsék el, és annak ellenére, hogy másnap megkapják érte a fekete pontot.” „A tanulás kapcsán volt kudarcom. Az órán leadott anyagot elfelejtik másnapra, a házi feladatot nem készítik el. Így nem lehet rendesen haladni.” „Néhány gyerek az osztályban képezhetetlen. Olyan hiányosságai vannak az élet minden területén, hogy haladni velük, eredményt elérni velük lehetetlen és hiábavaló küzdelem. A baj az, hogy a hozzáállás a szülők részéről sem megfelelő. A hiányzással kapcsolatos probléma miatt osztályismétlés volt néhány.” „Az egyik gyerek délben mindig hazament, és egy ideig ez kudarc volt. A szülővel nem lehetett beszélni. Egyszerűen megszokta, hogy ha dél: hazamegy. Lassan csak sikerült visszaszoktatni, de sok idő volt.” „A házi feladatok rendszeres hiánya, az ezek miatti értékelés, fegyelmezés semmibe vétele.” „Az órakezdésekre nem érnek ide néhányan, még a közelben élő gyerekek sem.” „Nehezen foghatók tanulásra, nem akarnak olvasni, írni, és így a többiek munkáját is visszavetik.” „Többszöri rászólás után sem képes a feladatot megérteni, illetve azt, hogy az órán melyik könyvet kell elővenni, mivel kell foglalkozni.”



„Más a szülők szocializációs értékrendje, nem fontos nekik, hogy a gyerekük tanultabb legyen, mint ők.” „A pedagógus hiába adja a tudását, segítségét, ha a szülő nem ellenőrzi a gyermekét. Például az első szülő értekezleten megjelenő szülők háromnegyede írástudatlan. Mit várjon el a gyerektől a pedagógus, ha ilyen példát lát a gyerek?” „A gyerekek képességeitől, adottságaitól függ. A szülő háttér is kedvezőtlen, abszolút nem segítik az ember munkáját.” „A nehéz családi háttér az oka, mert az otthonról hozott viselkedéskultúrájuk elég szegényes. Az iskola hatása csak hosszú évek múlva mutatkozik meg.” „A szülők nem segítenek nekik tanulni, és sokkal gyengébb képességűek, mint az átlag gyerekek.” „A szegénység, a nemtörődömség. Nem is próbálnak feltörni. Nem szeretnek dolgozni. Azért járnak iskolába, hogy egyenek, melegedjenek. Ezt megszokták.” „Nem járnak óvodába, nincs otthoni háttér, illetve ami van, az veszélyeztetett, sérültek a szülők is, isznak, nem dolgoznak, bűnöző életmódot folytatnak, felelőtlenek, nemtörődöm magatartást tanúsítanak gyermekeikkel.” „Egyértelmű, hogy egy olyan családi háttérből, ahol nem segítik a gyerekeket, sokkal nehezebb dolga van az egyénnek és a tanárnak is.” „Nagyon hullámzónak érzem ezeket a gyerekeket. Egyszer nagyon jók, máskor viszont nehezen kezelhetőek. Nagyon nagy a szakadék a családi légkör és az iskola elvárásai között. Ezeknek a gyerekeknek teljesen más az értékrendjük, mint az iskoláé.” „Elsősorban annak, hogy otthon a szülők nem foglalkoznak a gyerekkel, valamint az értelmi képességük sem megfelelő, illetve nincs lehetőség a lemaradt tanulók felzárkóztatására.” „A kudarcot főleg annak, hogy olyan nagyok a kulturális különbségek, melyek áthidalhatatlanok. A sikert meg annak, hogy vannak olyan családok, akik szeretnék, ha a gyerekük tanulás révén ki tudna törni helyzetéből, és én ezt segíteni tudom.” „A szülők teljes közömbössége a gyerekeikkel szemben, nem érdekli őket a gyerek fejlődése. Szociális háttér. Műveletlen szülők. Civilizálatlan szülők. Igénytelen szülők. Iszonyatos életkörülmények. A vérükben van genetikailag!” „A kudarc annak köszönhető, hogy a gyermek az otthoni körülmények miatt lelkileg is sérült, ami kihat az iskolai munkára. Szétszórt, nem tud koncentrálni. Hiába próbálom megteremteni a nyugodt, kiegyensúlyozott légkört, nem képes arra, hogy eredményt mutasson fel.



[link]

2022. aug. 18. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!