Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Ha az ellenzék maradéktalanul...

Ha az ellenzék maradéktalanul végrehajtja Brüsszel parancsait, milyen jövő vár majd az országra?

Figyelt kérdés

2022. jan. 9. 22:05
1 2 3 4 5 6 7 8
 21/79 anonim ***** válasza:
39%

Na drága, akkor nézz meg pár régebbi videót, hogy a déli határon hogy üvöltöznek a migránsok, Angela Merkel, meg a többi myugati politikus nevét kiáltva.

Azt mondod hazudok?🙉

Akkor szerinted az a migráns itt mennyivel kevesebbet kapna támogatád gyanánt mint nyugaton? Gondolkozz már el.. Mert biztos, hogy sokkal kevesebbet kapnának, ugyanis azt nem lehet megtenni, hogy egyenértékű, akár több fizetést/ támogatást adunk annak a migránsnak, mert akkor lesz csak káosz, meg belharc.

Az meg, hogy ide nem jönne senki... Hát szerinted a csóró ukránon kívül ki jár ide dolgozni őszintén? Menj el Ausztriába, Németországba vagy más nyugati országokba, csodáld meg mennyi magyar él, dolgozik ott, sőt olyannal is fogsz találkozni, aki diplomás, de jobban megéri neki ott pincérként dolgozni, mint itthon a szakmájában. Hát igen, a gazdád jól mondta ez a nyugat hanyatlik, a gyurcsány idején kivándorolt magyarság mióta a Fidesz van hatalmon hát iszonyatosan iramba telepszik vissza ide.

2022. jan. 10. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/79 anonim ***** válasza:

18-as. Tegyük még tisztábba a dolgokat:

Záhony és térsége egészen gigantikus méretű volt a rendszermódosulásig is, és most újra felértékelődik: Fényeslitke is ennek a része.

A CELIZ a kínai hátterű CECZ Kft.-vel együttműködve, a Kínából az EU-ba irányuló árumennyiség várható növekedése alapján dolgozza ki a záhonyi térség vasútlogisztikai fejlesztésének koncepcióját. A tervek szerint évente 100-150 ezer konténer kapacitású forgalom érkezhet 2023-tól a magyar-ukrán határátkelőre és annak átrakókörzetbe.

A dolog úgy működik, hogy Kínából Moszkváig megy a vasút, ahol elosztják: egy része megy Lengyelország irányába (és úgy tovább Európába) a másik ág Záhonyba - és úgy Európába.

A nagy teherhajózási vállalatok csődje igazolja, hogy meg kell találni az egyensúlyt a tengeri és a vasúti szállítások arányánál. A Szuezi-csatornak múltkori leállása több mint 60 napra növelte az áruszállítást. Ez olyan méretű veszteségeket okozott, hogy több cég a tönk szélére került, miközben bebizonyosodott, hogy a tengeri szállítás stabilitása nagyon sok kívánnivalót hagy maga után... (megjegyzem: a Szlovákok is szerettek volna Moszkvából egy vasúti korridort, de nekik ez nem jött eddig össze. Ha összejönne, még egy érv a Bp.-Belgrád vonal ellen)


Még csak annyit: "De próbáld már meg egy 14 000 TEU-s ladik rakományát vasútra rakni. Az vegyesen rakva is legalább 10-11 000 konténer. Számolj egy kicsit: egy konténervonatra felfér 50 konti, az minimum 220 vonat."


Jóember: szerinted Píreuszban nem kell átrakni a vasútra? Ugyanaz a szűk keretmetszet jelenik meg, mint ha egyből vasútra tennéd - csak időben a szállítás fele idő...


Akkor most ki is a hülye? :D

2022. jan. 10. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/79 anonim ***** válasza:
100%

21


Te most vagy tudatosan terelsz, vagy amit olvasol, nem tudod megérteni. Lehet választanod az előbbi két opcióból.

Nem azt írtam, hogy nem akarnak Nyugatra menni, hanem azt, hogy ide is letelepednek, még pénzért is. Értem? A pénzes dolgot mindig ti hajtogatjátok. Ebből a pénzes dologból vezettem le az ingyen kontra pénzes paradoxont. Ha ebből nem érted meg, azzal nem tudok mit kezdeni.

A válaszod többi része pedig nem érinti az előző hozzászólásomat, csak a szokásos propagandát szajkózod.

2022. jan. 10. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/79 anonim ***** válasza:
31%

22


Az a hülye aki szerint 12 éve csak olyan beruházásaink vannak, amitől már másnap becsődöltünk.

2022. jan. 10. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/79 anonim ***** válasza:

21-es, én meg azt mondom akkor is, hogy ide akkor sem telepednének le.

Rendes érvekkel alátámasztom, hovy szerintem miért nem.

Szintén ha jártál mondjuk nyugaton láthattad, hogy a muszlimok aránya nagyobb mint itthon, ugye Belgium és Németország is anno a háború után Törökországból, meg a közel keletről hozott be vendégmunkásokat, akik a családjaikat is hozták, s emiatt ezek az országok mondhatni hozzászoktak ehhez, ott feltételezem vannak különféle muszlim jogi szervetek is, több mecset stb, te nem szívesebben mennél egy ilyen országba, ahol még több pénzt is kapsz? Meg itthon az iszlamofóbia is azért valljuk be jelen van eléggé, bennem is van, gimiben volt egy évfolyamtársam Fatihrt-nak hívták, s mindenki próbálta minél inkább távoltartani magát tőle, nyilván te se mennél olyan országba dolgozni, ahol hungarofóbia van pl.

De ezekért a dolgokért Orbánt se lehet hibáztatni, megtették a magukét a terrortámadásokkal, hogy ilyen véleménnyel legyünk róluk, nekem csak az nem tetszik, ahogy ezt beharangozzák, s sokan tényleg rettegnek is ettől, pedig nem hinném, hogy a magyaroknak kéne ennyire félni a migrációtól, meg féltenie a munkahelyét.

2022. jan. 10. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/79 anonim ***** válasza:
62%

25


Ha nem telepednének le, akkor mit keres akár egyetlen migrációs hátterű lakos pl Budapesten? Magyarország nem 2010 óta a pokol tornáca, hanem mindig is az volt. Szóval?

2022. jan. 11. 00:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/79 anonim ***** válasza:
32%

A magyar dolgozóknak is tisztességes bért adna Brüsszel, Orbánék kikérik maguknak



Több fronton is erősítené a munkások béralkupozícióját és jogvédelmét az Európai Bizottság: az egységes minimálbér-szabályozás mellett a digitális vállalatok dolgozóit védő regulákat is bevezetne.

2022. jan. 11. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/79 anonim ***** válasza:
100%

Ha annyira vasutat akarnak fejleszteni Bp és Belgrád között akkor miért nem a Bp-Cegléd-Kecskemét-Szeged vonalat fejlesztik?

A Bphez közeli részen lehetne 2 újabb vágányt építeni akkor a régi megmaradna csak sbahnnak így már lenne kapacitás az agglóbol 4 vonatnak plusz a tehernek az újakon meg mehetnének az intercityk.

Ehelyett olyan vasútra költünk 1500 mrd ftot ami egyetlen jelentősebb várost sem érint. Ez lenne a magyar emberek érdeke?

2022. jan. 11. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/79 anonim ***** válasza:
40%

26-os, nem tudom mit akarsz te ebből pontosan kihozni. Mivel nagy globalizáció van, emiatt mindenki odamegy ahova akar, azt senki nem mondta, hogy itt nincs bevándorló, de van néhány kínai, török, akik éttermet nyitottak meg stb, meg feltételezem, hogy van ukrán is, de ez most hogy tartozik a kérdéskörhöz. Hülye módon próbálsz érvelni, mert ennek semmi köze ahhoz, amit én írtam, nem is arra reagálsz konkrétan.

1. Nem azt mondtam, hogy pokol tornáca Magyarország

2. Ha már itt tartunk, az uniós országok között hol vagyunk gazdasági meg politikai bevándorlók terén? Az egyik legkevesebb, nálunk viszonylag még kínai is kevés van.

De szerintem hagyjuk egymást, én függetlenként próbálom látni ezt a dolgot, reálisan, te meg egy agymosott fideszes lehetsz szerintem.

2022. jan. 11. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/79 anonim ***** válasza:
0%

Pakisztáni is nagyon sok van.

Évente nagyjából 50 ezer bevándorlót kell fogadnia az országnak gazdasági okokból.

2022. jan. 11. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7 8

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!