Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Fidesz-szavazók! Jó szívvel...

Fidesz-szavazók! Jó szívvel adjátok Mészáros Lőrincnek 30.000 forintotokat a Kelenföld-Ferencváros vasútvonal megépítéséért?

Figyelt kérdés

[link]

300 milliárd forinttal túlárazva építi, ami fejenként 30.000 forint a tízmillió magyar állampolgárra leosztva. Adófizetőnként 100 rugó.

Az ellenzéki szavazók biztosan sajnálják ezt a pénzt, de engem a Fidesz-szavazók érdekelnek. Engem személyesen nem zavar, mert nem vagyok adófizető, de ha az lennék, felmenne bennem a pumpa.



2021. szept. 24. 09:29
1 2 3 4
 11/35 A kérdező kommentje:
#9: A cigányság nem fizeti, azért is írtam hogy inkább adófizetőnként 100e forinttal érdemes számolni. Nem kell megijedni, nem egy összegben vonják, részletfizetéssel finanszírozzátok, szja, áfa, jövedéki és társasági adó, stb. Meg a tb-ből is hozzátesznek, ha úgy vannak a számok.
2021. szept. 24. 09:55
 12/35 anonim ***** válasza:
31%

Belenéztem a zsebembe, nem hiányzik semmi. A bankszámlámon meg jóval több van, mint tizenéve.

Mondjuk én budapestre semmit nem építenék, járjanak gyalog.

2021. szept. 24. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/35 A kérdező kommentje:
Mondjuk most hogy belegondolok, áfát én is fizetek, meg jövedéki adót is, mert sokat autókázom és dohányzom is. Tehát még rám is esik belőle valamennyi.
2021. szept. 24. 09:57
 14/35 anonim ***** válasza:
45%

11

De 2010 óta minden beruházás szerintetek túl van árazva, de a fizetésem nőtt mégis. Akkor nem csökkennie kéne 11 éve folyamatosan?

2021. szept. 24. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/35 anonim ***** válasza:
34%
Igen, jó szívvel, mivel azért a pénzért a cége elvégzi azt a munkát becsületesen. Tudod mit nem adok szívesen? Pl. közpénzeket Cseh Katka cégének olyan technológiára, ami már létezik.
2021. szept. 24. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/35 A kérdező kommentje:
#15: Na, végre egy korrekt válasz a kérdésre! Egyébként én is úgy vagyok vele, hogy szívesebben megfizetem az általam ismert megbízható szakit dupla áron, mint a vadidegent. Monjduk 5-10x-es árat már nem fizetnék, de mindenkinél máshol van a lélektani határ.
2021. szept. 24. 10:16
 17/35 anonim ***** válasza:
55%
#15 Én meg nem szívesen adtam a közpénzemet gyurcsány cégének hogy mint "független" szervezet felülvizsgálhassa az unió megbízásából a magyar államot. Érdekes hogy az a sok milliónyi közpénz nem fájt a kérdezőnek, ellenben amikor épül is belőle valami, az már igen.
2021. szept. 24. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/35 A kérdező kommentje:
#17: Nekem nem fáj semmi, én a balatonszőlősi polgin kívül senkire nem szavazok már 2014 óta. A politikát csak megszokásból követem, ide meg végképp csak azért járok, hogy a civakodó patkányokat nézegessem mint valami természetfilmet. Kíváncsi vagyok hogyan élitek meg belülről ezt az egészet, mit váltanak ki belőletek a hírek, stb.
2021. szept. 24. 10:27
 19/35 anonim ***** válasza:
30%

Kérdező

Az általad belinkelt cikkben szépen le van vezetve miféle beruházás az amit elvégeznek mégis elhiszed hogy túl van árazva. Ott van a cikk alján még diagramon is mutatva a teljes költségek egymáshoz hasonlítása úgy ráadásul, hogy sok évvel ezelőtt megvalósult beruházásokat hasonlítanak össze ezzel a mostanival.

Ez a "túlárazták" sztori már azért rohadt unalmas, mert 11 éve nyomjátok és még soha nem volt igaz. Mindig jön a mese aztán mindig ott a valóság mellett, hogy időre és valóban a vállalt kereten belül meg is valósították, nem kellette a tervezett költségvetés háromszorosát kifizetni rá, mint a 4-es metróra. A másik megszokott túlárazásos ügyeskedésetek az amit most a vadászkiállítással is csináltok, hogy belevesztek a költségvetésébe olyasmit is ami nem is oda tartozik és így egyben már valóban hatalmasnak tűnik a költsége. Csak éppen nem mindegy hogy a kiállításra megy el még 55 milliárd vagy a valóság, hogy az az 55 milliárd a Hungexpo területének teljes építési költsége amiből ott marad a kiállítást követő évtizedekre is egy minőségi bemutatókomplexum az országnak.

A cikkben le van írva mekkora ez a beruházás. Éveken keresztül ugyanezt szövegeltétek azzal a vasút fejlesztéssel kapcsolatban is ami konkrétan az én városomon is keresztül ment. Láttam milyen munkálatokat végeztek el, nem csak kicserélték a síneket meg a vezetékeket, ahogy a "számításokban" szerepelt amivel hergeltétek az embereket. Ami nálatok sima csereként - ahogy itt a cikkben is ilyen mondattal van indokolva "Utóbbi munka ezzel együtt is felújításnak számít, aminek általában azért illik olcsóbbnak lennie az új építésénél, ezért indokolt az első számítást is elvégezni." - az a valóságban hatalmas feladat volt. Nem csak az újat kellett lerakni, a régit is először fel kellett szedni, elszállítani, az alapzatot az új sínnek megfelelően kellett elkészíteni - mivel már teljesen más technológiával készül. Ami megjegyzésként amúgy itt is benne van a cikkben, csak nem veszik figyelembe "A meglévő két vágányon a tengelyterhelés 210 kilonewtonról az európai standardnak számító 225 kilonewtonra növelése, miközben a pályasebesség részlegesen 80-ról 100 kilométer/órára emelkedik ".

2021. szept. 24. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/35 anonim ***** válasza:
48%
Ha itt minden project túl van árazva, akkor miért nem csökken folyamatosan a fizetésem 2010 óta?
2021. szept. 24. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!