A balliberálisokat miért nem zavarja Karácsonyék autó tiltogatási terve?
Természetesen valamelyik nyugat-európai város polgármestere kitalálta, azóta követi a sok hasonszőrű birka.
Érdekes,hogy ilyenkor nem igazán számítanak, a szegényebbek, alsóbb réteg, akiknek nem telik eur 5-6 besorolású autóra.
Máskor megy a kormány hibáztatása a "szegényellenes" politika miatt, ilyenkor bezzeg kuss van.
Persze, ez az lesz a válasz,hogy akinek nem telik alacsony euro besorolású autóra, az ne menjen autóval.
Akkor ezek szerint az a válasz és helytálló hogy, aki nem elég tehetős, annak nem jár saját ingatlan, lakjon mamahotelbe?
Kettős mérce szaga van.
Az autós mobilitási lehetőségek a jólét egyik mércéjét jelentik.Ilyen intézkedésekkel, a baloldal visszadobná az országot az 50-es,60-as évekbe.
#12 "Épp most privatizálják a szociális lakásokat. "
Nem teszik. Megint kevered a dolgokat!
33.
Adóemelésnek több hátránya is van a gazdaságra nézve ezért nem támogatható. Ez most felért egy beismeréssel hogy a baloldal ismét tönkretenné az országot. Adót emelnének, túlköltekeznének stb...
#32 Azt nem értem, hogy ha olyan jó üzlet bérlakásokat építeni akkor miért nincs vállalkozó aki megtenné?
Egyértelmű ebből, hogy nem olyan jó üzlet és éppen azért várja mindenki az államtól hoyg megtegye. Akkor viszont megint az jön amit írtál, ehhez sok adóforint kell.
Most az adóforintokat arra adja az állam hogy saját lakása lehessen annak aki családot akar alapítani. Utána már nem az államnak lesz a gondja ezzel a lakással/házzal, hanem a tulajdonosának.
31: De igen, ezt teszik.
34: Pontosan.
#35 Talán mert az hogy nem gátolja az autósokat szándékosan az nem támogatása az autósoknak?
Vagy mert Budapest nem csak a budapestieké, hanem mindenki fővárosa?
Esetleg amiatt mert Budapestnek azoktól a cégektől van a bevétele amelyeknél dolgoznak vagy vásárolnak azok a nem budapestiek is akik oda mennek minden nap?
"Az autós mobilitási lehetőségek a jólét egyik mércéjét jelentik."
Ez egy teljesen szubjektív idiotizmus. Budapest tömegközlekedése kifejezetten jól van tervezve, maximum az infrastruktúrával akadnak gondok. Amikor a proli dacból, az anyagi lehetőségeihez képest túlvállalva tart fenn egy bűzontó csotrogányt csak azért, mert neki derogál a modern elektromos buszra ülni, azt semelyik országban nem kell bátorítani.
"Vagy mert Budapest nem csak a budapestieké, hanem mindenki fővárosa?"
Jajj, hagyjuk már ezt a sz"r dumát. Magyarország is mindenki otthona, mégis a fidesz a sajátjaként seftel vele és járat le minket szerte a világon, ha pedig valaki beszólna ezért, vagy utána szeretne járni valaminek (közadatokat kérne ki), akkor vérig alázzák és évekig pereskednek, csak ne kelljen semmit csinálniuk.
"Esetleg amiatt mert Budapestnek azoktól a cégektől van a bevétele amelyeknél dolgoznak vagy vásárolnak azok a nem budapestiek is akik oda mennek minden nap?"
Tömegközlekedésről hallottunk már? Mármint, ha a belvárosból kitiltásra kerülnek az autók, vagy korlátozzák őket, esetleg dugódíj lesz, az a Budapestiekre is éppannyira érvényes lesz.
De akkor várom a ti ötleteteket, hogy a helyi lakosokat hogy lehetne megsegíteni a nem budapestiek kipufogógázától? A munkahelyemen való parkolás joga felülírja mások testi egészségéhez való jogát? Mert most kvázi ezt mondjátok. Alternatív megoldás esetleg? Bárki?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!