Van még egy ország rajtunk kívül az EU-ban ahol ilyen elavult a vasúti közlekedés?
#6#
A fejlesztések a nemzetközi forgalmat lebonyolító közvetlen vonalon zajlanak főleg, ami érthető is.
Nagyon sok mellékvonal szűnt meg, ami az ott élőknek akkor is fontos, ha csak kevesen utaztak vonaton.
Hiányzik egy déli vasútvonal, ami Debrecen - Békéscsaba- Szeged - Pécs - Zalaegerszeg - Szombathely - Győr vonalon közlekedne.
Ez még trianon hagyatéka, a magyar vasútrendszer a történelmi Magyarország területére lett kiépítve, trianon után a vasút is meg lett csonkítva.
Tervben volt a déli vonal kiépítése, de nem valósult meg, jelen állás szerint pedig gazdaságilag is kérdéses, hogy minek? A teherszáliitásban stratégiai szemléletváltás kellene, ahhoz viszont hiányzik a modern vasúti szállítás, mint lehetőség.
Ördögi kör.
Románia, Bulgária biztosan. Egyébként meg nem értem a hisztit, én gyakran utazom vonattal, mert egyetemista vagyok, és egyáltalán nem annyira sz@r, mint amennyire be akarják állítani. Amikor velem elkésett a vonat, az vagy pályafelújítás miatt volt vagy pedig viharkár miatt. Illetve egyszer hulla volt a síneken. És vidéki vonalakon is szoktam menni. Gondolom a kérdező és a fanyalgók alig utaznak vonaton, csak a szokásos MÁV fikázás megy.
A teherszállítás meg pont, hogy nagyon megy, csak ugye a MÁV Cargo-t, a MÁV egyetlen nyereséges oldalágát is eladta valami nagyokos a külföldieknek....
Nem tudom, de borzalmas. Múltkor a 30 perces utat majdnem 2 óra alatt tette meg és viccen kívül minden nap ha vonatoztam, akkor vagy késett vagy kimaradt.
Már írtam panaszlevelet a MÁV-nak de természetesen úgysem ér majd semmit
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!